Gå til innhold

privat ul i trondheim??


lille*engel

Anbefalte innlegg

hei! jeg tenkte og bestille meg time til privat UL i Trondheim? Noen som vet om steder jeg kan henvende meg? :)

håper på svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eller tidligere Omnia, de som har flyttet ved siden av Solsiden nå! Jeg skal dit på Mandag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei "et lite mirakel", kan jeg spørre om du er langt på vei? (når har du termin) er ventelista lang? vet du ca pris? er litt nyskjerrig jeg skjønner du:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er verdens mest utålmodige person, og har unnet meg ultralyd for å finne ut om jeg er 4+5(i dag) eller 9+5 på vei...klarer jo ikke å vente på første legetime. Ut i fra om de ser hjerteslag og str tror jeg de kan finne det ut da! Jeg fikk time med en gang jeg ringte jeg, etter at jeg fikk avklart at det ikke var for tidlig... Koster visst rundt 600 kroner. Du da, hvor langt er du på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 11 +1 jeg... synes det er lenge å vente til kontrollen i uke 18...

så da tror jeg at jeg ringer imårra!

det blir spennende til deg da, hvis det viser seg at du er lengre på vei enn først anntatt! :) må få høre hvordan det går med deg!

er det din første? er du fra trondheim?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner godt at du ikke klarer å vente! Jeg har legetimen 4.Mai jeg og, legen gikk ut i fra den tidligste, etter som jeg fikk symptomer så tidlig. Håper veldig på 9 uker på vei, så har jeg kanskje unngått verste kvalmen! Hadde vært kiipt og stått med hodet i do på bakrommet på jobb... Min første denne ja, så da er jo alt ekstra nytt og spennende! Er forresten 28 år og bor på Tiller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jeg er også fra trondheim og har fått time til ul den 31 mai da er jeg i uke 20 lenge å vente.

Har tenkt på privat ul, har du tlf nr til dem (dit du skal)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Har dessverre lagt igjen nr på jobb, men hvis du søker på "Omnia"på nettet, finner du sikkert det nye navnet og nr! Jeg ringte forresten 1881... Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gullet-mitt :)

 

Regner med du skjønner hvem som skriver.

Måtte bare inn å se på denne siden siden du snakket om den i går.

Blir moro når også du kommer inn i 2.trimester :) Venter i spenning på deg der. 600 kr for privat UL var jo ikke så ille da :) Skal love deg du senker skuldrene masse da :) Man kan også gå til anskaffelse av en "Baby watcher". Da kan du høre hjertelyden så mye du vil :) Koster cc 900-1000 kr :) Kan jo også kjøpe det brukt. Jeg har ikke kjøpt det enda, men skal ikke se bort i fra at det skjer :)

Lykke til videre, så prates vi :)

Ja, åsså MÅ du si i fra om du legger ut bilder på "våre album". Bildene mine ligger på Gullungen i magen.

 

*N*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...