Gå til innhold

Mensen er i anmarsj, og vi skal ringe inn til 1.forsøk. Men hvorfor er jeg deppa da...???


Sunniva78 har to små

Anbefalte innlegg

Grrr, blir så lei av meg selv!!!

Nå har jeg gledet meg SÅNN til å få komme igang med IVF, har ventet i nesten 3 år på et mirakel nå.

Men likevel, jeg klarer å skru opp forventningene om at siste sjanse før IVF, da går det kanskje? Hadde jo vært en solskinnshistorie av de få! Sikkert å det ja....

Burde jo være klok nok til å ikke få forhåpninger, det er jo tross alt en grunn til at vi ikke har klart det!

 

Ikke alltid så lett når toppetasjen jobber for seg selv altså...

Puh, godt å få ut litt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmmm akkurat som jeg skulle skrevet det selv,jeg skal også ringe inn neste mens,og jeg er bare deppa... sambo skjønner ingen ting stakkars:-/

grunnen til jeg er deppa,er det at jeg har fått for meg at det med medisiner/sprøyter skal fåå meg helt ut av kontroll....dessuten er jeg super -pessimist,har liksom bestemt meg allerede at det går til he....... hufffff...

jeg håpet også på at vi skulle greie det på egenhånd siden de fikk "opp" den ene egglederen min(begge var tette) men det var 5mnd siden og ingenting har skjedd sååååå det må jeg nok bare glemme..

det kan hende at ting forandrer seg når vi først setter igang,at vi kanskje blir litt mere motiverte og at følelsen på at vi endelig får hjelp,jeg håper det iallefall.-)

lykke til vidre sunniva 78:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skal ikke mye til før man får et ørlite håp...

Vi fikk også beskjed etter lap at sjansene var større, og da håper man jo selvfølgelig på det beste!

 

Jeg er egentlig veldig gira på IVF, og har stor tro, men hvem vil vel ikke helst klare det på "natur-måten"??

Jeg får vel kapitulere helt og gjør kroppen min klar for medisiner...

Moren min var veldig plaget av overgangsalder, og den kom svært tidlig. Vi er helt like i bygning, så jeg frykter vel litt at jeg kommer til å reagere mye på medisinene... Men men, jeg gjør nesten hva som helst for å få et lite nurk, så da må vi vel prise oss lykkelig for at vi lever i 2006:-)

 

Lykke til videre, du må få troen på dette her, jeg er overbevist om at det er viktig for prosessen!!

Hvilket sykehus tilhører du forresten? Vi er ved St.olavs...

 

Klem-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg også igjen i dette. Selv om jeg har sprayet i over ei uke nå, og vet at sjansen for å bli gravid på nesespray er mikroskopisk, så var det litt nedtur da mensen kom i natt like vel. Men på den andre siden var det godt å kunne kontakte Riksen i dag og avtale sprøytestart i neste uke.

 

Besøkte ei venninne i kveld som har vært ruger i ei uke nå og tenker med skrekk-blandet fryd på at snart er det blir min tur. Og hvis dere har lest under linken til Lenn i dag så ser dere at det faktsik er en del som lykkes på første forsøk:-)

 

Lykke til - dette kommer til gå bra!

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant??

Skulle gjerne ha koblet fra tankevirksomheten av og til...

Regner med at ting endrer seg når vi har kommet igang, og virkelig kan sette alt fokus på forsøket.

 

Lykke ,lykke til til deg også snøfilla:-)

 

klem-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok ikke du er den eneste som har slike tanker, nei...... :o)

Vi har hatt 2 mislykkede forsøk nå, og jeg lever enda i håpet om at vi kanskje kan klare det på egen hånd før neste forsøk...

Tror at det er optimismen som jobber på høygir for oss alle. Det er viktig å aldri miste troen. Det hender jo at ting skjer, som ikke var forventet....hvem vet........

 

Men ville bare ønske deg masse lykke til framover:o)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...