Anonym bruker Skrevet 5. april 2006 #1 Skrevet 5. april 2006 Er det bare en overdreven følelse? ikke vet jeg, men i det siste har mannen blitt så klengete. Han skal kysse hele tiden og lenge... Syns det er litt irriterende. Dessuten har han nettopp begynt å anlegge skjegg, noe jeg IKKE liker i det hele tatt. Han skal kysse gjennom hele dagen. Jeg begynner å bli lei. Noen ganger trekker jeg meg bort, kommer med unnskyldninger om ting jeg må gjøre etc. SÅ tror han jeg avviser han, og han prøver igjen ikke lenge etter...Så skal han tungekysse, noe jeg fra før ikke er noe særlig glad i... prøver å si det til ham, men han blir så skuffet... Dette er så frustrerende. Han var jo ikke så klengete før jeg ble gravid. Nå begynner jeg å mislike å kysse ham pga stresset...
Anonym bruker Skrevet 5. april 2006 #2 Skrevet 5. april 2006 Jeg føler det er jeg som er klengete jeg. Har utrolig behov for nærhet og kos i disse dager. Høres ut som du må ta en ordentlig prat med han og forklare han situasjonen. Kanskje litt drøyt å si til han at du synes han har forandret seg, og at du vil ha tilbake den gode gamle men...det er skumle tendenser når menn blir sånn klengete, da har vi damer en tendens til å gå lei av de temmelig fort. Og det er vel ikke det beste tidspunktet å gå lei av han nå. Kanskje du får kjøpe noen greier til han så han får noe annet å tenke på - Vi Menn, Cupido++
Anonym bruker Skrevet 6. april 2006 #3 Skrevet 6. april 2006 Ikke dumt å kjøpe noe som han blir opptatt av nei... hehe, litt småslemt. Men det er ganske irriterende med klengete menn, og det er sant det du sier: Ikke tiden for å gå lei ham nå Vi reiser bort i påsken, kanskje ting blir litt annerledes da.. får satse på det.
Silverpilen Skrevet 11. april 2006 #4 Skrevet 11. april 2006 Know the feeling.... Kjenner at intimitets grensa min har ekspandert siden jeg ble gravid og at jeg trenger litt større plass og litt mindre kos noen dager.... Antar det er endel av det å ha bebis i magen, kan føle seg litt innvadert til tider selvom det er kos også...
spireliten Skrevet 25. mars 2007 #5 Skrevet 25. mars 2007 Ja, det er merkelig hvor forandret alle følelsene våre blir når vi er gravide. jeg vil helst være endel for meg selv. Eller styre all nærhet selv. Når jeg vil. Greier ikke å kline. Kysse litt kan jeg gå med på av og til. Så er nok ikke lett å leve ilag med for tiden ;(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå