Gå til innhold

Dilla på sukkerbrus, hm


Sunniva- og Majamamma

Anbefalte innlegg

Før jeg fikk datteren min drakk jeg aldri brus, kun vann. Da jeg gikk med henne, fikk jeg helt dilla på Pepsi Max, og det har jeg hatt siden. Men etter at jeg ble gravid orker jeg ikke tanken på PepsiMax eller annen lightbrus, fysjom. Brekker meg ved tanken.... Nei, nå fantaserer jeg om Cola, Solo og 7up......MÅ ha det 3-4 ganger om dagen, er jo fryktelig usunt da. Drikke er et problem, har avsmak på vann fordi jeg er kvalm også...Juice og saft er ekkelt også. Hva skal jeg drikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kom på et tips som ei kom med her om dagen, og det var å blande juice med farris. Det hørtes jo ikke så dumt ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, det hørtes nesten litt godt ut... Takk for tipset. Er det 50/50?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har vanligvis en total avhengighet av pepsi max, og nå MÅ jeg ha Fun Light MED appelsin. Klarer ikke vann, sukkerbrus, kaffe.

Iste og eplejucie går også. Men jeg må blande ut isteen ;-) he he...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, jeg har også dilla på brus uten sukker. Var hos jordmor i dag, og hun tittet strengt på meg over brillene da jeg fortalte henne det. Jeg siterer:; "Du må ikke finne på å drikke sånt no, det inneholder så mye e - stoffer, det er verken bra for deg eller barnet ditt!!!!" Kommer til å fortsette å drikke det jeg da, men kanskje prøve å begrense meg litt... Synes også vanlig juice er kvalmende. Alternativt drikker jeg Cultura med en eller annen smak, farris med sitron(må være iskald) og den nye juicen til Tine med grapefruktsmak(Kjempego!!!). Tenkte kanskje jeg skulle prøve tipset om å blande farris og juice - men er stygt redd for at det minner meg om en elendig velkomsdrikk jeg lagde en gang... Hmm.. iste er godt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Det var jeg som kom med tipset ang Farris og juice. Ta ca 50/50. Jeg bruker kun eplejuice, men kan sikkert hende det er nam med annen smak også, har ikke testet. Sørg bare for at juicen er usukret, ellers kan du nesten like godt drikke vanlig brus.

 

Det er virkeliig kjempegodt og jeg syns det hjelper litt mot kvalme også, kanskje det er saltet i Farrisen som gjør det? Og vil du være enda sunnere og ikke få i deg så mye kullsyre, som desverre er gift i seg selv det óg.., så bruk Bris naturell.

 

Nam nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...