~falck~ har fått baby! Skrevet 5. april 2006 #1 Skrevet 5. april 2006 Jenta mi fikk sin første sprøyte i dag ved 10-tida. Hvis hun hadde reagert på noen måte hadde hun reagert innen nå da?? Tenker på feber/ sutring mm...
Ranveig R Skrevet 5. april 2006 #3 Skrevet 5. april 2006 Guten vår fekk litt feber ein times tid eller to etter han fekk vaksina, og sov uvanleg mykje resten av dagen + neste dag. Viss jenta di skulle reagere hadde ho sannsynlegvis gjort det etter forholdsvis kort tid.
Twig Skrevet 5. april 2006 #4 Skrevet 5. april 2006 Hvordan er tilstanden nå? er ho i bra form etter sprøyta?
~falck~ har fått baby! Skrevet 5. april 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2006 Hun har enn så lenge ikke reagert noe enda:) Håper det varer, men venninda mi (som er lege) sa hun kan reagere etter fler dager... Håper sjansen er liten da!!
Twig Skrevet 5. april 2006 #6 Skrevet 5. april 2006 Sjansen er veldig liten tror jeg Andrea reagerte ikke i det hele tatt på første sprøyta, men derimot den andre, ble hun uggen etter 2 dager, men det gikk veldig fort over altså
~falck~ har fått baby! Skrevet 5. april 2006 Forfatter #7 Skrevet 5. april 2006 Jeg håper hun slipper noen plager... Nå sover lille engelen min søtt i vogga si:))
~falck~ har fått baby! Skrevet 5. april 2006 Forfatter #9 Skrevet 5. april 2006 6210 og 61,5 Stooor jente altså)
TrengerEnVenn Skrevet 14. august 2007 #12 Skrevet 14. august 2007 gutten min er 3 måneder og han fikk 5 sprøyter allerede. han fikk feber om kvelden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå