Gå til innhold

3d ulyd


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror nok det, ja,hvis alt går bra med FP. Kan være artig å presentere minstemann for resten av søskenflokken i god tid...

Skal være et sted i Tønsberg - må nok spørre her inne hva klinikken heter når det nærmer seg - tåka ligger tjukk i toppetasjen, så jeg har glemt det for lengst.

Lenke til kommentar

Vi har tatt, vi, og det var en kjempefin opplevelse ! Absolutt verdt både pengene og litt lang reisevei på årets tøffeste snøværsdag !

 

Til Moderen; det er sikkert Nøtterøy Ultralydinstitutt du tenker på. Det var der vi var. Legen var kjempkoselig og hadde god tid til oss, tegna og forklarte. Fikk til og med full 'medisinsk' rapport, han sjekket alt som var å sjekke selv om vi var der mest for 'underholdningsverdien. Fikk med CD og 12-15 bilder. Kostet 650,- Vi vil anbefale det til de som lurer på om de skal.

Lenke til kommentar

Yess - takk! Nå skriver jeg det opp - er noen måneder til det er aktuelt. Hvilken uke var dere der, og hvor lang tid før bør man bestille?

Lenke til kommentar

Vi var der i uke 28 eller 29 og det virka veldig passe, syns jeg, gutten hadde gode runde bollekinn allerede !

 

Da jeg ringte, kunne jeg få time samme dag, for de hadde hatt en avbestilling, men det var jo bare tilfeldig. Men jeg valgte en dag i uka etter, tror jeg ringte på onsdag, så var vi der tirsdagen etter. Så jeg tror ikke det er så lang ventetid.

Lenke til kommentar

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...