Gå til innhold

negativ igjen!


Mats kom 23.01.07

Anbefalte innlegg

huff den var negativ igjen,skjønner ikke hva som er galt har jo vært gravid før...huff skulle aldri tatt abort men var bare 16år noen andre som sliter med det samme???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg tok abort som 14 åring og vil nå prøve å få et barn.. men det var vist ikke så lett det.. har prøvd i flere mnd nå.. (8 mnd faktisk..) begynner å bli ganske uttafor av det og har ofte lurt på om det har en sammenheng med aborten... men etter aborten har oxo mine menstrasjonsmerter blitt en del sterkere så har "hevet inn" et par ibux mere i mnd enn før.. (har lest at det ikke er så bra..)

 

eneste jeg vet er at jeg så inderlig ønsker et barn denne gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok abort når jeg var 17, er inne i 1.pp nå. Går å er livredd for nettopp dette. Har aldri hatt noe plager etterpå, så håper på det beste.. Jeg fikk aldri noen beskjed om at det kunne bli problemer med senere graviditeter heller, synes det er rart dersom det er en reell fare...

 

Tiden etter aborten har ødelagt nok av livet mitt som den har om den ikke skal ødelegge enda mer..

 

Håper på det beste for oss alle, lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen studier som viser at man får problemer med å bli gravid av at man tidligere har tatt abort!!!

Hvor lenge har dere prøvd?

Det kan jo godt tenkes at det ikke er noe mer alvorlig grunn til at dere ikke har blitt gravide enn at det rett og slett ikke har klaffet enda......

Det er nemlig ikke så lett å bli gravid som det vi jenter har en tendens til å tro!

Lykke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...