Gå til innhold

Hei!!!!


jani

Anbefalte innlegg

Har nå 3 mislykket forsøk bak oss. Men vil ikke stoppe her.Har ingen barn noen av oss fra før. Så ønske om å få egne barn er ganske stort.

 

Er det noen som har noe forslag eller erfaring fra andre behandling steder?????

Har hatt våre 3 forsøk på riksen. Ønsker å prøve noe nytt.

Har hørt om Danmark??? Har litt lyst til å prøve der.

 

Klem fra

jani32

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!!

 

Godt å høre at du ikke har gitt opp!

 

Jeg kan på det varmeste anbefale Ciconia i Århus, har hørt utrolig mye positivt om dem og kan nå selv bekrefte det.

 

Vi hadde også tre mislykka forsøk bak oss her hjemme. Den 28 februar var vi i Århus og fikk tatt ut eggene, to fine ble satt tilbake den 2. mars.... I dag er jeg 7+1, og var på ultralyd i går å så det lille hjerte banke så sterkt og fint!!! Ser nå frem til å bli november mamma!!!

 

Det beviser hvertfall at man ikke nødvendigvis må gi opp etter 3 forsøk, mange trenger 4- 5. Det er jo likevel alltid et spørsmål om hvor mye man skal utsette kroppen og psyken for!! En utrolig påkjenning er det!!

 

Ønsker deg masse lykke til videre, uansett hva du velger å gjøre!!

 

Ha en fortsatt fin kveld!!

 

Stor klem fra

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svimå!

 

Vi gir ikke opp...

Ser det er flere som har greid det på 4,5 og 8 forsøket så vi føler det det er håp enda.

Hvor mye måtte dere betale i danmark ca med alt??

Ble det mye reising frem og tilbake???

 

Det er helt klart at det tar på syken. Orker noen ganger ikke se på folk med barnevogn.

Å det værste er at vi skal i dåpen om en uke, gruer meg veldig.Må sitte å se på at alle er så fornøyde og krye av den lille.Å vi som ønsker oss det så sterkt.uff det kommer til å bli tøft.....

 

klem fra

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte pakke på 3 forsøk, den kostet 37000 DKK, som ble ca. 40' NOK... Synd kursen går feil vei... Foreløpig ser det ut til at vi jo har betalt for "mye", men det betyr så lite... Et forsøk mener jeg kostet ca. 18.000,- DKK - så hadde vi måttet ha 3 forsøk, så hadde jo det siste vært inkludert... Men håper vi slipper å bruke de to andre... Blir man gravid på første, "mister" man de to andre forsøkene...

 

Det var gynekologen min i Stavanger som henviste oss, på vårt eget initiativ - så alle undersøkelsen hadde vi her hjemme, var kun i Danmark for uttak og innsett.

 

De valgte å bruke mikroinjeksjon selv om mannen min har veldig bra kvalitet, dette for å prøve å få høyere grad av befruktning. Dette kostet ekstra, de brukte også assisted hatching det ble litt ekstra, og så hadde jeg akupunktur før og etter innsett +++ Så ekstra regningen kom på ca. 7000NOK - men vi hadde råd til dette nå, så kostnadene brydde vi oss ikke så mye om. Itillegg kom jo også opphold pluss all shoppingen da, som det er bra tilbud av i Århus!!! =O)

 

Vi fikk tilbud om et forsøk til i Haugesund, det ville også kostet oss 15000 + medisinene - nesten 35000,- så valget ble egentlig enkelt for oss.

Vi var i Århus i nesten en uke, bor utenfor Stavanger,så vi valgte å kjøre ned. Reiste Søndagskveld, og var hjemme igjen fredags formiddag. Passet litt dårig inn med ferjene iforhold til de klokkeslettene vi hadde fått på klinikken, men vi hadde et koslig opphold, og riktig koste oss.

 

Kjenner godt følelsen ja, når alle sitter glade og fornøyde med sine små nurk, det kan være ganske tøft til tider,når man ønsker seg det så mye selv, og har slitt så lenge uten å få det til... Ingen andre enn de som har vært gjennom dette selv som kan forstå hvor tøfft dette er. De prøver så godt de kan, men vil aldri klare å sette seg inn i det! Heldigvis for det, for jeg unner ikke min verste fiende dette, selv om man vokser som person! Vi blir sterke, flotte kvinner, som vet å sette pris på de gode ting i livet!!

 

Stå på, og spør om noe er uklart, ble nok litt rotete dette!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å oppsumere litt:

Vi må betale 40000 for 3 forsøk

+ (mikroinjekson noe vi må også ca3500),

assisted hatching(ca 2500),

medisiner og opphold?? Stemmer det??

 

ca46000,- + medisiner og opphold??

 

Kjøpte dere medisiner i danmark eller i norge??

Hva kosten evt. de??

 

lem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...