Gå til innhold

Til dere som lurte på hvilken homopat og hva hun gjorde!!


bussanlull

Anbefalte innlegg

Jeg gikk til en homopat som holder til på Oasen storsenter (ligger litt utenfor Haugesund mot Karmøy) Hun het Margit Heggebø!

 

Hos henne fikk jeg noen pittesmå "tabletter" som jeg skulle ta 10 dager etter mens og 3 dager...Dette hjalp meg å få ut hele fine egg som hun kalte det.

 

Andre gang jeg var der fikk jeg i tillegg en sort "tabletter" som jeg skulle ta alle på en gang, dette skulle virke på hormonsystemet i kroppen, og etter jeg tok disse satt spiren. Det som er viktig når dere skal til homopat sjekk at de er godkjente homopater.

Treger selv på at jeg ikke gikk til henne før, har jo tross alt prøvd i et år! Gikk der første gang i Februar og deretter i Mars og nå er jeg gravid! Og vi er 3 venninner som har gjort dette og det har klaffet..

 

Vet at de også setter nåler, men det gjorde aldri jeg:-)

 

Kostet 500kr første gang og andre gang kostet det 280. Medisinene som jeg fikk (får resept hos homopaten hentes på apotek) kostet under 80kr.

 

Det er verdt et forsøk tror jeg, er iallefall ikke farlig!!

Vist noen prøver dette så hold meg oppdatert her inne kjekt og se om det hjelper andre også..

 

Lykke til

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kan du få denne resepten hos fastlegen og eller? VI har ikke noe sånn homopat her jeg bor :-(

 

lykke til med spira :-))))))

 

får jeg litt babystøv??

 

trenger det

 

klemm

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...