Gå til innhold

Noen der ute som har klart å slutte?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå sliter jeg virkelig! 10 dager uten røyk, men har det helt &&"%¤)"&/#&/!!!! Noen gode råd!? Det er vel "vanlig" å tenke på røyken hele tiden nå! Har nikotintyggis heldigvis, hadde aldri klart det uten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg slutta. Jeg vil tro det er veldig dumt å bruke nikotintyggis eller andre ting for å erstatte røyken, det gjør det bare enda vanskeligere. Du blir ikke kvitt suget og avhengigheten, og du blir avhengig av tyggisen istede.

Det du bør gjøre er å endre måten å tenke på hver gang du får lyst på en røyk. Istede for å tenke på hvor godt det ville vært med en røyk, hvor dumt det er at du ikke kan røyke og hvor mye du savner røyken, bør du tenke på hvor godt det er at du aldri mer behøver å røyke! Du er fri! Du trenger ikke røyken lenger. Da blir det lett. Og tenk på hvor dumt det egentlig er å trekke røyk ned i lungene og inbille seg at man nyter det...

Jeg anbefaler deg å lese "Endelig ikkerøyker" av Allen Carr. Den hjalp meg, og det var ikke noe problem i det hele tatt etter å ha lest den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...