Gå til innhold

Har helt panikk i dag jeg..


lillip

Anbefalte innlegg

Er i uke 22 i dag og har vel en overvekt på ca 20kg før jeg ble gravid. Men rett før lillegull kom inn i magen gikk jeg på Grete Roede og var på god vei nedover, im høst gikk jeg vel ned en 8 kg tenker jeg. men så gikk jeg på vekta i dag og nå er de tilbake alle mann. har gått opp 8kg på 22 uker jeg. og en kg på en uke nå!! Og det er vel altfor altfor mye.. åssen skal dette ende?

 

Har fulgt Grete roede opplegget ca nå som gravid også, og har lugget på en ca 2000 kcal om dagen. Noe jeg fikk beskjed om av tidligere kursleder at var bra. Men hvorfor innihampen legger jeg på meg så mye? Er og trener to ganger i uken og spiser sundt. Så klart det hender at det kommer inn en kake/ sjokolade bite. Men har ikke hatt noen store utskeielser eller kikk på det ene eller andre?

 

Kan ikke noe for det men i dag er jeg lettere panikkslagen, og utrolig misunnelig på dere andre jeg har lest om her inne som ikke går opp noe nesten. Kjempeflinke er dere jenter!

 

Noen andre dette har skjedd med?

Om det fortsetter i dette tempoet har jeg vel gått opp 40 før bebsien kommer ut. For det er vel egentlig på slutten det meste av kiloene kommer.buhhhhhhhhhh. dritt lei alt i dag jeg!

 

Håper noen kan gi meg noen gode råd, eller kanskje trøstende ord på veien.

 

Tusen takk for at du tok deg tid til å lese dette altfor lange innlegget:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må bare si at jeg har vært kjempeheldig. Har bare gått opp 5 kg på 32 uker. Men jeg har en veldig fysisk krevende jobb. (står og går 7 timer om dagen). Jeg er blitt sykmeldt nå, og da er jeg også redd for å legge på meg, siden jeg ikke får slitt meg ut på jobb. Det ble rett og slett for mye for meg nå. Jeg er utslitt. Legen hørte det på hjertet mitt.... det slo litt fort. Så det er ikke bare bare å være til beinet sliten heller. Synes du er kjempeflink som klarer å holde deg til en diett! Det skulle jeg også ønske jeg klarte, men jeg blir bare så fryktelig lei.

 

Så du skal ikke tenke at du ikke er flink! Du er kjempeflink synes jeg. Du har utrolig bra selvdisiplin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Det kan godt hende du ikke går så mye opp på slutten. Det er rett og slett ikke plass til så mye mat. Slik var det for meg i hvertfall. Men det er jo i grunn ikke så mye mer du kan gjøre. Du spiser jo sundt allerede. Synes du er flink jeg som klarer å holde deg unna de stor utskeielsene.

litt veier jo babyen...morkaka...vann også.

 

Lykke til videre med graviditeten og babyen i vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...