Gå til innhold

Hvor lenge fra hodet er festet


Mine to små

Anbefalte innlegg

På kontroll i dag sa jordmor at hodet er knapt festet, dvs hun kunne fremdeles kjenne litt bevegelse. Er det noen som har erfaring med hvor lenge det pleier å gå fra hodet er festet til man føder???

Er veldig lei, så alle ting som tyder på at jenta snart kommer er positive..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hørt at førstegangsfødende kan gå veldig lenge med hodet festet før det blir fødsel.. Kanskje ikke det svaret du ville ha, men.. Er sikkert de som føder like etter og!

 

Babyen min festet seg i løpet av uke 36, har ligget lenge med hodet langt ned i bekkenet. Er 38+2 nå, og tassen her er enda i magen :) Men er nok ikke lenge før nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si at jeg er andregangsfødende, så hodet hadde vel strengt tatt ikke trengt å festes i det hele tatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, da blir nok saken en annen.. :) Nei da tror jeg ikke det trenger å festet en gang nei... Men nå er jeg førstegangs selv, så overlater til noen mer erfaren å svare deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min søster festet hodet seg ca. i uke 36. Hun gikk en uke over tiden. På meg, er 35+6 i dag, har hodet nesten festet seg..... det lå såpass langt nede i bekkenet at babyen ville ikke snu seg mer hvertfall...... Jeg sa til jordmor at jeg var redd for å gå over tiden, og hun sa ingenting om at "nå som hodet er festet, kommer du ikke til å gå over tiden...:" Jeg er gravid for første gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hos mamma festet bror min seg 10 uker før fødsel så tror ikke dette har noe å si, såfall ikke siden legen min sa at dette med festing har de gått mer og mer vekk ifra og at mange ikke fester seg før fødselen faktisk er i gang. Min festet seg for en uke siden og ingen tegn på at noe er i nærheten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...