Gå til innhold

Harde mager!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Bare lurte på om det er noen som ikke kommer på do, får skikkelig mageknip og i det hele tatt? Hva kan man gjøre annet enn å drikke masse, spise fiber og ikke for mye søtt? finnes det noe på apoteket for oss gravide som kan løsne litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er noe som heter Dulphalax eller no sånt. Kjøpes på apotek. Det løser opp litt og er tarmvennlig. Kan anbefales. Det er en sirup-aktig greie som man drikker.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan, som nevnt over, bruke Dulphalac eller Lactulose, begge deler fås kjøpt på apotek. Jeg får veldig vondt i magen når jeg bruker det, så jeg anbefaler Maltdrops m/maltestrakt som kan kjøpes bl.a. på meny...Dette er drops som er anbefalt til vordrende mødre og spebarn...fungerer på meg iallefall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frukt, frukt og atter frukt, opptil flere ganger om dagen og over tid. Holder ikke med et eple kun 1 dag...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fiber og masse vann!

Spiser wetabix til frukoset og masse pærer. Spe på med svisker og skyll ned med vann. Sukker er det lurt og ikke spise for mye av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta Duphalac jevnlig! Prøv deg fram med dosen slik at du ikke blir helt ...for mye... Hard mage er helt "bortkastede krefter" og har bare ulemper, og så fort du er i siget, sørg for å holde deg der. Svangerskapet er så kort og dette er et middel som ikke ødelegger noe videre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...