Gå til innhold

Om bekkenløsningsforebygging og hormoner


lykkeblomma

Anbefalte innlegg

Jeg fortalte det idag til fysioterapeuten. Det var godt jeg sa det, for det skal ikke settes nåler i musklene under et svangerskap. .

 

Fysioterapeuten min sa at jeg må passe på hvordan jeg sitter. Helst ikke sitte med bena i kryss eller "brette dem ut" for mye. Jeg bør og ta mindre skritt når vi går tur, ikke ta mageøvelser (da dette faktisk kan ødelegge dem (de skal normalt dele seg i to og legger seg på hver side av magen når magen vokser) og ellers trene som jeg har gjort før jeg ble gravid. Ikke begynne med voldsomme greier. Så det betrygger meg. Jeg vil derfor trene hjemme. Som vanlig bare altså ikke magen.

 

Ellers tror jeg at jeg har hatt min første hormon-gråt. Jeg orker ikke å dra til noen kolleger av mannen min idag og føler meg tufs og kvalm og sliten, men ble plutselig så trist for at jeg ikke orket dra, og begynte å stortute i telefonen da jeg snakket med manne min.

 

Alt dette mens jeg satt på do av alle ting :) Så lo jeg litt av meg selv gjennom tårene, og på'n igjen. Mannen min syntes jeg var sååå god da, og kosesnakket og dullet og sa at alt skulle bli så bra så, og jeg hulket og var kjempelei meg.

 

Så rart alt er.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...