Gå til innhold

noen som har vært hos legen?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal i morgen....................... :-) Grugleder meg jeg også. Har skrevet en laaaaaaaaaaaaaaaaang liste over ting jeg lurer på! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også i morgen..... Når har du termin *Lucia*? Lurer på om timen min kanskje kommer litt tidlig i sv.skapet....legen sa jeg burde komme etter påske, men da jeg bestillte time fikk jeg altså den 6. istedet...... vet liksom ikke om jeg skal utsette den, eller bare dra!?

 

I forrige sv.skap var jeg ikke på kontroll før uke 11-12....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare 5 + 1 i morgen så jeg er alt for tidlig for UL desverre.

 

Hovedgrunnen til legetimen i morgen er å fra bekreftet graviditeten en gang for alle. (begynner å bli dyrt med de posetive CB testene...... ) :-))

 

Andre spm jeg har:

 

Er stikningene i magen normalt?

 

Er det normalt å allerede ha lagt på seg 2 kg? (eller normalt og normalt.....)

 

Hvordan er det med ferieturen i juli? er det greit? Hva slags mat kan jeg IKKE spise

 

Har stor sjanse for tvillinger (flere i familien) så jeg vil lufte dette.

 

Vekt, har tidligere vært skikkelig overvektig og har litt problemer med at jeg kommer til å gå opp nå, vil bare lufte dette for legen da han hjalp meg nedover for 5 - 6 år siden.

 

Kaffe

 

Pupper

 

vann i kroppen (problemer med å få på ringene mine allerede)

 

Hadde det ikke vært for at jeg hadde skikkelig mens forrige gang så hadde jeg trodd jeg var lenger på vei....

 

Så det er vel endel generelle spm. Ønsker vel egentlig bare å bli beroliget. Selv om jeg er kjempe fornøyd med dette forumet og får mange fine svar her!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...