Gå til innhold

Oktober: Blødninger..


2 Hærligheter!

Anbefalte innlegg

Blødde litt etter sex,men ikke mer enn det...Er det farlig eller?

har lest at det kan skje pga såre slimhinner...Har ikke noe smerter i magen eller noe..Noen som har opplevd det samme? Er 12+3.. på vei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen fare, hvis det gir seg relativit raskt! Jeg har også hatt litt blødninger etter sex. Slapp av, du, det er bare kroppen vår som produserer mere blod nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Tror du kan roe deg når det bare var litt, og at det gikk over. Jeg har også blødd etter sex flere ganger, sist gang var i dag morges. Litt ekkelt, men mannen min er flink å roe meg at det ikke er noe galt. Er nok slimhinnene ja... Akkurat som de sier at vi blør mer i tannkjøttet enn ellers også..det har jeg merket. Skjer hver gang jeg pusser tennene. Er forøvrig 14+5 i dag :-)

Kos deg videre i svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde en liten blødning i uke 12 (dvs brun utflod), som bare varte en dag og ga seg. jeg fikk litt panikk fordi jeg har mistet før, og fikk meg legetime dagen etter. heldigvis fant legen hjertelyd, og alt var greit. har ikke blødd noe mer etter det. Jeg hører om mange som har små blødninger i svangerskapet, det kan være mange årsaker til det, men ofte er det ingenting å bekymre seg over. men hvis du lurer, så er det lurt å ringe legen/jordmor å få en ekstra sjekk. det beroliget meg, ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge du ikke blør reint blod (slik som når du har mensen) skal ikke det være farlig!!! Bare innom her en tur for å hilse på gullet-mtt (er i sept.klubben), men savarer deg allikevel jeg :) Skal ikke være farlig om det bare er litt lyst blod samlet med litt "slimaktig" greie. Jeg hadde det en gang, men det gikk over på 2 min liksom. Da sa leget at det var VELDIG normalt og at de fleste gravide hadde det slik.

(Er du bekymret kan du jo selvfølgelig kontakte legen din!!!)

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

har lest et sted at man kan blø etter sex,men d er ingen grunn til å uroe seg hvis d ikke fortsetter og er i store mengder (som en menstruasjon).

hilsen Mirre 11uker i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...