Gå til innhold

Pluggen!


kirsty*2barnsmamma

Anbefalte innlegg

Har ikke vært så veldig aktiv her i det siste, så lurer på hva som skjer med deg... du hadde jo symptomer... Spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei=) (d e så arti når nånn rop på meg)=)

 

Har ikke vært hær så mye om dagan nei...eg e heime på påskeferie så har ikke så mye tid te å sett framfor datan;)

 

Væll eg hadd jo IKM mandag hvess EL testen vist rett (som eg ikke trur den jor)=(...TR e ikke kommet å ska vent me å tæst te onsdag i næste uka før eg ska på hyttetur...e så lei av negative tæsta at d e nok me en kvær pp... Ikke så mye symptoma no længer bortsett fra murringe av og tell...å i dag hadd eg nå som nesten ligna på EL slim så eg sjønn ingenting..hmmmm..no anger eg på at eg ikke tok EL testan me hit, hadd vært grett å veta..

 

Men men vi får se ka som skjer, ska ikke klag førde om d ikke e ei spira no heller før sola den skinn å snart ska eg å møt alle mine goe vænna;)

 

Korsn går d me deg da?

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, EL sim er jo grav symptom... spennende!! Og inge TR, bare gode tegn her ja :-) Jeg hadde positiv el test søndag og mandag, så nå er det bare å vente i spenning... Kom på chatten hvis du har tid da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...