Gå til innhold

håper på et lite mirakel :)


Gøril og Jesper :)

Anbefalte innlegg

har gått på dobbel pergokur denne mnd, og i dag fikk jeg eggløsningssprøyte av gyn. Nå håper jeg bare at min sambo får skikk på den dårlige kvaliteten han har, og finner en rask og fin sædcelle som er klar for å befrukte meg... Jeg er i allefall sååååå klar!!

 

Men jeg er ganske rolig og avslappet nå enn hva jeg pleier å være, for jeg vet at vi snart skal ha prøverørsbehandling. Så kommer ikke til å knekke sammen viss jeg får mensen.

 

men håper jo selvfølgelig at vi klarer det selv, det ville vært det beste! så jeg håper på et lite mirakel nå.. Vær så snill kjære kropp, bli befrukta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke, lykke til vennen:-))

Når har du IKM? Kanskje vi greier det med et nøskrik, på egen hånd begge to:-)) Det hadde vært noe det...*drømme*

Klemm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikm 20 april tror jeg. Får ikke lov til å ha sex i dag, og jeg har el i dag.. Jeg vil vil, men vet at det ikke er noe vits.. Hadde sex i går da! så da må vi vente til fredda!.

 

håper at vi greier det ja. Det hadde vært det aller beste, og jeg ønsker det så inderlig!!!

 

Jeg krysser fingrene for oss mollami!

 

Når har du ikm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen:-)

 

Jeg har ikm 16 april, så jeg er litt før deg:-) Hadde selvfølgelig vært helt vidunderlig å få det til. Men blir det ikke, så er det greit det også kjenner jeg. Nå får vi iallefall hjelp:-))

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...