Gå til innhold

Samboer vil bruke reiseseng til lekegrind!!!???


Simselimsen

Anbefalte innlegg

Vi var og så på seng, da samboer plutselig fikk øye på en reiseseng. Han sa: Sånn lekegrind vil jeg ha!!! (veldig etusiastisk)

Nei sa jeg, det dær er en reiseseng. Han så veldig skuffa ut, før han tok mot til seg og sa: JEG VIL HA EN SÅNN LEKEGRIND!!

Og jeg sa: Men det er jo en REISESENG, du kan få den, men vi kan kjøpe en lekegrind i tillegg. Men han var ikke enig for han SKULLE ha den, og han viste nøyaktig hvor den skullle stå, og den passet så fint dær han hadde tenkt og ha den og bla bla bla....

 

Så spørsmåle er: Kan man bruke reisesenga til lekegrind:)

 

På forhånd takk for alle svar:)

 

Klemm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig!!!

 

De er jo ganske greie, hvertfall de jeg har sett! to ting på en gang! Tjener jo på det!!!

De er jo beregnet for at barn skal sove i dem, da kan de jo ligge å leke også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan!

Ja, det har vi gjort. Vi brukte reisesenga til eldstejenta vår og hadde den i stua og brukte den som lekegrind. Det gikk fint, det.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OKey:)

 

Takk alle sammen, skal formidle det vidre til min kjære, da blir han strålende glad:)

 

Jeg henger meg vist litt oppi navn på ting, tenkte kansje det var en spesiell grunn til at en lekegrind var en lekegrind...

 

Offda stakkars baby,vet ikke vet ikke hvor mye klær en baby må ha på seg engang...men det går seg vell til

 

Klemm!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi brukte også reisesenga som leikegrind. Når han ble for stor til å leke i den brukte vi den til å samle alle lekene i. Har akurat pakket den sammen, og nå er han snart 2 og ett halvt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veit om flere som har brukt reiseseng som lekegrind. Den eneste "ulempen" om det er noen ulempe i det hele tatt, er at hvis du skal bruke den fra første stund, ligger den i en høyde "langt" ned hele tiden. Tenker i forhold til løfte opp og ned. En vanlig lekegrind, kan du heve i starten og senke den når han/hun blir større. Men det er jo smak og behag:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reisesenger er jo bare halvparten så stor som en lekegrind vel? Blir det ikke litt lite boltreplass...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes personlig at det er vel liten plass, men for min del vil jeg ikke ha lekegrind heller. De må få boltre seg på den plassen de kan, og plassen må ikke være til noe hinder for når de vil lære å krype og slikt.

Kan jo kanskje være greit å ha en til når du skal lage mat og vaske klær og slikt. Da vet du de er trygge....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...