Gå til innhold

Hvem ber dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem blir invitert? inviterer dere oldeforeldre også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi ber:

mine tanter og onkler (5 stk)

min mor, stefar og søsken med ektefeller (5 stk)

og 5 gode venner av mannen min (og meg)

Mannen min har ingen familie i Norge, derfor har vi valgt å gjøre det slik.

Skrevet

Barnets besteforeldre 4 stk

Barnets tante (fadder) + to søskenbarn 3 stk

Barnets onkel + ektefelle + ett søskenbarn 3 stk

Barnets søskenbarn (som bar til dåpen) 1 stk

Barnets søskenbarn med familie 4 stk

Et vennepar (fadre) + ett barn 3 stk

18 stk + oss selv.

Barnet har ingen oldeforeldre. Hadde vi hatt, så hadde de selvfølgelig blitt invitert.

Skrevet

barnets besteforeldre, tanter og onkler og søskenbarn. og oldeforeldre hvis de lever har vært vanlig i min fam. også hvis du velger faddre utenom familien selvsagt...:)

Skrevet

Guten sine besteforeldre (4), onklar og tanter m/fylgje (8), syskenbarn (3), og oldeforeldre (4, men eine oldemora kjem ikkje). Dessutan mine fadrar (tante og onkel), fordi mi slekt er så lita medan sambuaren si er enorm. Og så baud vi eit syskenbarn av meg som vi har mykje kontakt med, med familie, men dei kunne ikkje kome. Så vi vert 22 med oss sjølve.

Skrevet

Hele pappa'n sin familie bor i utlandet, så vi ba bare fra min side: mine søsken, foreldre og besteforeldre. Pluss en venninne av meg og en kamerat av han som er vitner (vi hadde navnefest). Vi var 15 med oss.

Hvis vi skulle ha bedt flere hadde det plutselig blitt kanskje 10-12 til, og det hadde vi ikke plass til. Og hvis familien til pappa'n hadde bodd her vet jeg ikke om vi hadde hatt plass, han har nemlig 7 søsken, som har over 20 barn tilsammen!

Skrevet

Oldeforeldre, besteforeldre, tanter og onkler til Daniel (de er faddere åsså)... Søskenbarn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...