Gå til innhold

Ønsker barn så intenst...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og er single, min mor sier jeg er en hore... som har vært i forskjellige forhold, og prøvt å blitt gravid i nesten 10 år, er nesten 29 nå.

Hun mener at å bruke inseminasjon er utrolig dumt, det gjør en ikke.. tenk om folk får vite det da... uff da... nei skal en ha barn skal en være samboer eller helst gift... men jeg ser ikke på det sånn.

Hun vil ikke hjelpe meg sier hun og ikke støtte meg. At hun er gammeldags for å si det pent, det forstår jeg.. men .. det er da mitt liv..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei..

Helt enig med deg,det er ditt liv, og ikke minst din kropp,og det er faktisk en grunn for at vi i dag har dette som heter inseminasjon.Selv om jeg har en litt splittet moral angaaende dette,saa synes jeg at det er helt opp til deg hva du vil gjöre.Dessuten synes jeg ikke at HORE er noe en mor skal ha i sitt vokabulaer naar hun prater med sin datter,at hun ikke er enig i dine meninger,tanker,önsker eller handlinger er en ting,men det gaar da ann aa ordlegge seg paa en litt annen maate..

Hvis dette virkelig er noe du vil,saa synes jeg du skal gaa til gynekologen din eller fastlegen og ha en samtale med de...

Men du maa ogsaa tenke paa at om du gaar igjennom dette,vil dagen komme da barnet spör etter sin far..det er der jeg er litt splittet..

Men jeg synes absolutt at du skal fölge ditt hjerte,bare tenk tanken igjennom först,og bestill time til samtale med GYN eller fastlege som sagt,tror de kan tilby den hjelp du trenger,og ikke minst svare paa eventuelle sp.maal du maatte ha omkring dette.

 

Lykke til videre,haaper det ordner seg for deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du finner ut hva som er best for deg.. og når barnet spør.. hvor er far, så si at det var en snill mann og en hyggelig klinikk som hjelpte meg å få deg. Si at jeg vet ikke hvem din far er, for han er anonym, ukjent. Men han var sikkert en snill og god mann, som ville hjelpe mamma slik at jeg kunne få deg. Du kan også vise barnet bilder av klinikken der hun/ han ble til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...