Gå til innhold

Hvilke vitaminer bruker dere, både du og samboeren????


snuppetupp 07.02.07+09.02.08

Anbefalte innlegg

Tenkte vi skulle begynne med litt vitaminer, har aldri tatt folat el lignende, og mannen bør vel bruke sink????

Andre jeg bør handle inn??? hva gjør man ikke for å bli gravid...

 

Hva bruker dere, og hva kan dere anbefale, erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg tar folat. Tenkte å gi mannen sink, har bare ikke kommet så langt... Ellers tar vi tran og så spiser vi masse grønnsaker, salater og frukt. Håper det holder :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar Gravitamin,, den inneholder dagsdose av generelt viktige vitaminer og sånt (jeg er så dårlig på å spise grønnsaker, så et sånt tilskudd redder et minimum i alle fall) Det viktigste er at den inneholder dagsdose med folat.. 400mcg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tar begge multivitaminer fra Vitaplex ("Alt i ett" m/omega 3), folat, zink, C- og E-vitamin. I tillegg tar mannen selen.

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, vi tar tran begge 2 og han ginsen i tillegg.. Jeg tar gravidtamin, for å få i meg litt annet også.. Men de andbefaler folat selv om du bare prøver, pga ryggmarksbrokk, jeg har det i familien å tar ingen sjangser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og mannen tar sink og Omega3. I tillegg tar jo jeg folat, selvfølgelig.Har en venninne som fikk barn med ryggmagsbrokk, så her tar jeg alle forholdsregler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmm... nå tror jeg har bommet litt... Skulle vi gi mannen sink eller selen...???? jeg kjøpte sink igår jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begge deler er bra for mannen, kjøpe også inn det igår samt e og d vit, men hørt at gutta og kan ta folat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker noe som heter spektro, der er det alt mulig fra A, B, D vitaminer, sink, folat, jern, krom ++ Gubben tar ingenting, for han glemmer det bare av. Og jeg orker ikke gå å passe på ham.

 

"AnonymKråka"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...