Gå til innhold

November: Jeg er ny her!


christine26

Anbefalte innlegg

Hei

 

Første gang jeg skriver her..

Har termin 21. november.. Bor i Oslo, men flytter snart til Skedsmo.

Dette med graviditeten har kommet litt brått på, var ikke helt planlagt, så jeg gleder meg egentlig ikke jeg.. Noen andre som har hatt eller har det litt sånn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei..og gratulerer..!=)(selv om det kanskje ikke føles som noe å gratuleres for for øyeblikket) Dette med att graviditeten kom brått på er vi sammen om...Jeg har kjent faren i 4-5 mnd. Og har INGEN interesse av ham nå...Fryktelig moro.. (vi var sammen en mnd. i januar) ..Så dette er en følelsesmessig bergogdalbane..Særlig fordi jeg har fått følelser for x`n igjen... Så situasjonen er på ingen måte ideel...MEN når alt kommer til alt bør vi være takknemlige... Vi kan få barn...Noe som mange kan ønske seg i årevis uten resultat... Jeg prøver å fokusere mer på det positivemed det...Og det BLIR kos med en liten en! Men mange tanker melder seg..det er en heelt normal reaksjon...Og ikke glede seg tror jeg alle er borti til tider...MASSE følelser!JEg håper ing ordner seg for deg!! Det gjør jeg virkelig! Og att det til slutt kan bli vendt til noe godt..og du får se framover med forventing og glede!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...