Gå til innhold

Dårlig dag:((


sweden ENDELIG mamma

Anbefalte innlegg

Jada så fikk jeg da mensen ......ganske lei meg egentlig ettersom jeg hadde EL denne mnd så jeg trodde vi hadde gjort alt riktig men det viser seg jo da idag at jeg har selvfølgelig tatt STOR feil av det..greit nok sitter her og prøver å si til meg selv at gråting og det å være

superlei meg ikke hjelper meg stort ..bla...bla...bla

OGSÅ går jeg ut med vennina mi for å ta en kaffe og da fikk jeg vite at søskebarnet hennes er gravid ,hun (søskebarnet) kunne ikke skjønne hva som skjedde ettersom hun går på pilla og er "liksom" supernøye med å ta den og hun kunne ikke skjønne hvordan det kan ha skjedd (bare så det er sagt hun har 2 barn frafør og samboeren hennes har også 2 barn) SÅ SITTER jeg her da og dere som har prøvd så jæ.... forba........ lenge uten NOE resultat og hun som går på pilla blir gravid!!!!!! FY f...... jeg er sååååå drit lei hele greine livet er så utrolig urettferdig!!!!!!!Helvete....og er bare så sint og fortvila nå .....arg...

Beklager visse ord men idag er det bare helt utrolig dårlig dag......

klem og håper mange av dere slipper å ha sånne dager som meg nå!!!

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bjørnen Collargol

Har en drittdag selv jeg.... Satt og regnet på hvor lenge jeg har gått uten pilla i sted og fant ut at det faktisk er 7,5 år siden jeg slutta med den å enda har jeg ikke blitt mamma. Ringte gyn for å få time så jeg kan få pergo, men selvfølgelig så er det litt over 1 mnd. venting og i tillegg så regner jeg med at tanta er på besøk når jeg har fått timen og da blir timen flyttet......

 

Jeg er også drittlei og har kommet mange stygge ord ut av munnen min i dag ja.

 

Vi får være i dårlig humør sammen og komme sterkere tilbake senere vi :-)

 

Klæm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg med på denne tråden. Tenkte jeg skulle lage en selv, men glad jeg så denne :-) Er selv i superduperdeppehumør akkurat nå. Lever i såååå stor tro på at denne gangen skulle det gå bra. Har for n'te gang både tatt temp og EL-tester og hatt pliktsex til riktig tid. Argh! Det er ikke mulig at vi ALDRI skal få til dette. Tante f.....rød kom for 1 time siden tredje året på rad UØNSKET!

Har begge vært til undersøkelse og ingenting galt. Hva f... er det som mangler da?!?!?!?!?! Rundt meg popper det barn som popcorn i en kjempegryte. For ikke lenge siden kom en som allerede har to barn, "nei, vi hadde sex og vips var vi gravid.....var liksom ikke planlagt.....og vi hadde jo egentlig tenkt å vente.....hva med deg, er det ikke på tide å bli gravid......du blir jo ikke yngre med årene......" Med stadig sånne kommentarer koker det over for meg......Men, med et smil svarer jeg oppdratt; "Vi har ikke sånn hastverk, men vi kommer nok etter en dag......". BLÆH!

Åj, godt å få det ut. Nå skal jeg besøke tantebarnet mitt. Hjelper litt på å ha noen å dulle med, der og da. Men, er så trist å komme hjem. Er liksom så stille og tomt der........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere.. er godt å se at det er flere enn meg som har dritt-dager!

 

Livet er urettferdig mange ganger.. Og min dyd er IKKE tålmodighet.. Men.. nå er det snart el.. så er det å håpe helt til tantefaen kommer..

 

Skulle hatt termin 14 april, kunne vært høygravid nå.. men nei da:-(

 

Lykke til dere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere og Kjære Sweden!

 

Jeg syns det er kjempedumt atdu har fått mensen! Og det der med at andre blir så lett gravide- ja det stinker! Dessuten så er det sånn at folk er litt redde for å fortelle at de er gravide, for det er mange av vennene våre som vet om det at vi prøver. Og da føler jeg meg skikkelig mye mindre verdt ganger 10. Men nå skal jeg prøve meg på noe som du alltid gjør for meg og andre, Sweden: Det KOMMER til å klaffe for deg også, du må bare tro på det!På en eller annen måte så kommer det til å gå! I mellomtiden har du oss her inne som støtter deg. Vi vet hvordan du har det, men vi må jo samtidig tro på at det skal være vår tur! Og DA!!! Da skal vi være glade, da!!! Opp med hodet og frem med tauet; bind fast samboeren din så han ikke får dratt ut på jobb neste gang.

 

Jeg er ikke like flink til å oppmuntre som deg (for der er du helt fantastisk!!), men vit at jeg føler med deg! Det gjelder så klart dere alle sammen og faktisk så føler jeg litt med meg selv også.. Jeg håper på bedre dager for oss alle sammen.

 

Klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er såååååååå søt "kanskjesnart" :))))))) sitter her og ler for mg selv av innlegge ditt " bind fast samboeren din så han ikke får dratt ut på jobb neste gang. ".....BEALIVE ME jeg prøver.....og du skal ikke undervurdere deg selv -du er kjempeflink- til å muntre opp folk ihvertfall meg , jeg setter alltids stor pris på dine svar når jeg skriver innlegg å trenger litt støtte og oppmuntring og du tar deg alltids tid å svare på mange innlegg her og gir gode råd!!

Du er en suuuuuuuper-jente !!!!!!!!!!!

Mange mange klemmer fra meg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...