Gå til innhold

Hvor skal dere på bryllupsreise? Og hvor dyrt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi fristes jo av Seychellene og sånt, men kjenner oss selv godt nok til å vite at vi nok ville blitt litt rastløse, og at det ville koste mer enn det smaker for oss. Derfor har vi lurt på å dra med Apollo til Jordan og ha strandferie med avstikkere inn i ørkenen til Petra og Wadi Rum.

Men en annen ting vi har snakket om er å ta en dyr once-in-a-lifetime-tur og forsøke å bestige Kilimanjaro, med noen dager på Zanzibar etterpå, eller nærmere men minst like eksotisk til Svalbard og elske på soveskinn fangstmannshytte og kjøre hundespann til båt i isen etc. Tror det hadde vært skikklig romantisk på en annerledes måte.Hva syns dere? Litt dyrt etter et ganske kostbart bryllup, dog...

En skikkelig kjærestetur til New York og gå turer i Central Park og båttur på Hudson og bo på fancy hotell med spaavdeling frister også, men kanskje det passer bedre som kjærestelanghelg uten barn en gang i fremtiden? Samme med en avstikker til Amalfikysten utenfor Roma?

Hvor skal dere?

Hvor mye regner dere med å bruke på bryllupsreise?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi reiser til Roma, har betalt turen ( fly + hotell) det kom på rett under 10 000 kr. tilsammen utenom lommepenger. syntes dette var ganske rimelig. hotellet er 4 stjerners og veldig sentralt:-)

Skrevet

Vi skal på cruise i middelhavet. Vi drar fra Mallorca og skal innom, Tunisia, Roma Genoa, st.Raphael og Barcelona.

da får vi med oss flere av de stedene vi har lyst til å se.

Vi skal ha Suite m/ balkong og helpensjon. Det kommer på 26900,- for begge to, men det er jo som sagt med mat også.

Det er egentlig litt i dyreste laget for oss, men som dem sier "det er jo bare en gang" Gleder med vilt i hvertfall.

Skrevet

Vi har lyst til Praha. Vi blir vel borte 3-4 netter. Lillegutt er bare 10 mnd, så det er nok. Håper at det ikke vil koste mer enn ca 8000, vi har sjekket litt rundt. Vil ha et ganske bra hotell da..

Skrevet

Vi skal paa cruise i middelhavet i 10 dager, fra Venezia til de greske oeyer, Tyrkia og Kroazia.. Herlig! Dette koster (med flyreisene frem og tilbake) ca 30000 for oss begge. Lommepenger og dagsturer kommer selvsagt i tillegg, men har ikke satt meg ned aa regne paa hva det vil havne paa.

Skrevet

Vi skal til England på fotball-tur!! Vi er ganske fotball-gale begge to...

Vi skal gifte oss 11. november i år, men siden vi har ei lita jente som da er 8 mnd. vil jeg gjerne vente litt med å reise fra henne og storebroren på 4.

Sambo har aldri vært på fotball-kamp i England, jeg har - men det er lenge siden. Det er ikke endelig bestemt, men jeg antar at det blir Manchester i Påsken -07, eventuelt London hvis det passer bedre.

Lang-weekend for oss to med kampbilletter vil anta at vi må opp i 10.000,-.

Skrevet

Hei, hei!

Vi dro til Nice og Cannes helgen 3 dager etter byllupet på langhelg. Vi hadde nemlig nettopp hatt somerferie. Deretter bestillt vi oss en tur til Thailand og der var vi i 14 dager i Jan/Feb. Kjempeflott tur, bare avslapning, strandliv, god mat og drikke. *Lengtertilbake*

Skrevet

Vi drar til Langkawi i Malaysia. Koster ca 20 000,- for 2stk på ok hotell m/ frokost. 10 dager. Gleder meg sååååååå masse. Drar på tirsdag. Skal bli godt å komme litt bort fra snø og slaps...

Skrevet

Vi skal 14 dager til Jamaica, all inclusive. Dyrt, men det skjer vel bare en gang i livet en sånn luksustur! :-)))

Koster ca 65.000,- men da trenger vi strengt tatt ikke bruke penger på noe annet enn taxfree...

Sandals.com

Skrevet

Hei Etaner!

Syns cruiset deres hørtes supert ut. Hvor har dere bestilt det hen?

Skrevet

For oss hadde det vært nok med en langhelg uten barn, hvor vi kun tenker på oss selv.

Vi trenger ikke reise til andre enden av kloden for å kose oss,vi erkjempe fornøyde med en annen plass i Norge.

Skrevet

Vi kommer ikke til å bruke så mye på bryllupsreise siden vi skal til å bygge på huset. Sånn som det ser ut nå kommer vi til å ta en langhelg i Gøteborg, Stockholm eller København, bare kose oss vi to og slappe av og være romantiske:)

Skrevet

Vår bryllupsreise var sykkeltur fra Haugastøl, via Finse til Flåm - altså Rallarvegen. Overnatting på DNT-hytte på Finse og hotell i Flåm, togreise tilbake til Haugastøl og et par enkle overnattinger til. Ble jo noen kroner, men ikke akkurat all verden. Men det ble en helt flott bryllupsreise for oss.

Skrevet

Misunnelig Nei, jeg er ikke det men jeg mener at vi rett oig slett ikke har råd til å ta en slik tur, er rett og slett bare realistisk.

Et bryllup i seg selv er dyrt, og da vil jeg ikke måtte ta opp ekstra lån som jeg må betale på i årevis pga at jeg skal flotte meg med en dyr bryllupsreise. Det viktigste er jo at en har det romantisk og pleier kjærligheten.

Men det er nå bare slik jeg tenker.Hadde jeg/vi hatt råd til det skulle jeg gjerne satt vekk masse penger til en slik tur, men det har vi uheldigvis ikke .

Skrevet

Pakketur til Hellas:) ca 12000 for to uker.

Skrevet

Vi skal sannsynligvis til tyrkia (alanya) 14 dager

reiser m star tour el ving. betaler ca 9000-10.000

fin pris det for to uker.

er ikke aktuellt å bruke mer på reise syns eg,selv om vi har råd til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...