Gå til innhold

Hei!! Jeg tok en test i uke 3, altså før IKM. Posetiv... Tok en test nå, dagen før IKM


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

og den bnle negativ?!?! Hva er det riktige?!?!?! Føler meg gravid. Akkurat samme sympt som sist, det var grunn til at jeg tok test så tidlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det kan være at du har hatt ett befruktet egg som ikke har festet seg kanskje? eller at den var falsk positiv?

Prøv med en clearblue 3 dager før du :) Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Utolmodig som jeg er, tok jeg to tester ei og ei halv uke før IKM. Testet med Clearblue, og fikk høre på apoteket at den testen ikke tester feil i positiv retning... Jeg fikk positiv prøve da, og slo meg til ro med det. Så kanskje du skal ta en "Clearblue"?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter heller å ser. Tar en test om en uke. I følge puppene mine så er jeg fortsatt gravid... De er sånne gravid ømme... Samme som ved sist svangerskap...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nesten litt med magefølelsen å gjøre og det der...rare greier, men hele følelsen i kroppen min sa på en måte GRAAAAVIIIID lenge før jeg testet... Og så fikk jeg en annen type vondt i puppene, litt for tidlig til at det kunne skyldes den kommende mensen... Kiipt å vente på svar da, det er jo så utrolig spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er utrolig spennende. Hvertfall nå som jeg har belaget meg på at jeg er gravid...

Har hørt at en posetiv test er en posetiv test. Men en negativ kan være feil på testen...

Får håpe det...

Ja jeg har sånn verking i puppene når jeg er gravid... Føler det på meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...