Gå til innhold

20 flax lodd eller universal gavekort i dåpspresang


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Med Flaxlodd kan du ende opp med at de sitter igjen uten noe minne om gaven du gav, eller de kan vinne noen penger som de kan bruke til å kjøpe gave for.

Jeg hadde ikke risikert det pga det første.

 

Med et universalt gavekort velger de vel bare selv hvilken gave de vil ha og vil dermed ha et minne om at du gav den gaven, selv om de valgte den selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av delene!! Hadde jenta mi fått enten eller i dåpsgave hadde jeg blitt rimelig fornærmet, forventer litt mer enn flaxlodd eller ett universal gavekort.

 

Lille Kylling- Universal gavekort er ett gavekort som kan brukes "over alt" i følge leverandøren...i virkeligheten er det ikke slik, sambo pleide å få det av besteforeldrene sine før, og vi slet med å finne ting å bruke de på. Før kunne man handle mat for dem, men mat butikkene som var med har gått ut av avtalen. Kles butikkene og andre butikker er begrenset også, flere og flere butikker trekker seg ut. De butikkene som man kan velge mellom er ikke butikker vi handler på.

 

Så hvis du har tenkt å gi universal gavekort pass på at de butikkene man kan handle på der dere bor faktisk er butikker de handler på. Ellers så kan de sitte der med ett gavekort de ikke vet hva de skal bruke på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorry, var bare tull. Hadde ikke trodd noen tok det på alvor :-).

Skal finne på noe mere kreativt ja. Så for meg hvordan mottakeren vlle reagert om gutten fikk flax lodd. Prøver å vri hjernen min for å komme på noe annet en bøker, bestikk osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med penger? eller spørre om de ønsker seg noe spesiellt..

Vi ønsker oss sangbøker/eventyrbøker, det er koselig å få det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i at bøker er veldig fint, men dette er barn nummer tre, så de har mye allerede. Synes penger er litt upersonlig. De er så flinke, så vil gjerne være flink jeg og :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finest jeg fikk til navnefesten til mine barn er en stol med ole brum motiv og navnet dems, men fødselsdato og all info om lengde vekt og klokkeslett. Har en rød og en blå... De er flotte.

Bare som et tips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SMYKKESKRIN. Den BESTE dåpsgaven gutten vår fikk. Bunadssøljer, smykke osv. osv.

ALT havner oppi der.Kan brukes når han blir større også-GENIALT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...