Gå til innhold

hva heter den siden nå igjen??


Gøril og Jesper :)

Anbefalte innlegg

jeg pleier av og til å være inne på en side her på nettet, der man regner ut når man skal ha el, når man skal ha sex og når man venter mens.

 

nå husker jeg IKKE hva den heter. noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tror det er snart gravid. men du så at dere også sliter litt..jeg fikk skikelig dårlig beskjed om sædkvaliteten til sambo og er super deppa idag. bare gråter.. prøver dere fortsatt eller hva gjør din for at sæd skal bli bedre.. bare spør jeg hvis du vil d\svare da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, ikke den jeg tenker på.. Hmm.. husker ikke hva den heter, mener den har litt vanskelig navn. Og man kan finne ut om man får gutt og jente i forhold til sex (ikke at jeg tror på det)

 

Si i fra om det er flere som har forslag? Det er i allefall ei engelsk side

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke snart gravid, men takk for forslag.

 

Ikke noe morsom beskjed å få nei. Har grått mine tårer jeg også, men det begynner å bli litt bedre nå.. Sambo skal ta en ny test om 3 mnd for å se om den viser det samme. Men det blir prøverør på oss nå, det er bestemt. Så får vi smøre oss med tålmodighet (noe jeg ikke vet hva er)

 

Vi kommer nok til å kjøre på når jeg har el, for å være på den sikre siden. Man trenger jo kun en sprek sperm for å befrukte, så da håper vi at akkurat den dukker opp i dag. har el i dag. Kan ikke ha sex oftere enn hver 3. dag i el-perioden, da minsker sjansen drastisk.

 

Sambo skal til dr.pervis for å sjekke om det er noe han kan gjøre for å forberede kvaliteten, men fikk ikke time før 3 mai. Så det ei stund til ennå..

 

Det er bare å spørre, jeg svarer jeg :)

 

skjønner veldig godt at du er lei deg nå, men fortvil ikke. Det er masse av håp for oss, og du vil snart se lysere på dette.

 

Jeg skal til gyn nå, for å sjekke litt igjen. Så er jeg tilbake her om noen timer om du har lyst til å prate litt mer.

 

Tenker på deg vennen.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

noen andre som vet? har ikke vært noen av disse forslagene jeg har fått hittill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fertilitetsklinikken.no?? fertility.no el com.. JA.. Babyverden.no har det. Gå inn på sidene "før svangerskapet"...

Forresten, lykke til. Det kommer til å bli barn en vakker dag..

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.babyverden.no

 

der har de test for altmulig også el og fruktbar periode :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...