Gå til innhold

helledussan, han sov hele natten:) men melken da?


Gjest

Anbefalte innlegg

bør je pumpe meg om natten hvis han sover flere netter? vil som regel ha mat hver 2-3 time men i natt sov han fra halv tolv til seks. Da var han sulten og har spist hver andre time fram te 12, da gikk det 3-4 timer igjen. men bør jeg pumpe om natten hvis han fortsetter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kommer an på om du har spreng eller, du føler at du trenger å holde oppe produksjonen. Hvis du ikke blir helt sprengt eller får mindre melk av å ha nattpause kan du sove godt du og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tihi sov ikke rundt natta etterpå:) men fikk litt spreng men ike verre enn at tømte de begge to når han vånet?! sulten ja:) Men merker jeg det utover dagen at produksjonen går ned eller litt over tid? Syns jeg har begynt og få mindre melk til han jeg. Eller behøvet hans har økt heter det vel. Nå vil han ha begge puppene istedet for bare en. Kan det hende han har øedøgn også merker vi det ikke så godt? han er 7 uker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når du står ovenfor økedøgn kan det virke som om det er lite melk, men det er ikke. faktisk dannes en del av melka mens baby suger. Dessuten blir brystene og litt slappere etterhvert selv om det er like mye melk der.

noen får mindre melk dagen etter at de har ammet lite på natta, mens andre har pupper som "skjønner" at de skal produsere like mye på dag selvom de har hatt pause. Men det skal generellt ikke bli mindre melk over tid heller fordi om nattammingen opphører. Som regel følger tilbudet etterspørselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...