Gå til innhold

Hva skal gutta deres ha på seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare litt nyskjerrig..

-Sjakett

-pingvindress

-vanlig dress

-eller noe annet.

Og hva betaler dere for det.. Vi skal ut å se på klær til sambo lørdag, er litt spent på hva vi finner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barna våre skal ha bunad. (Kids of Norway drakt)

Skrevet

jeg har veldig lyst til at han skal ha sjakett, men han får pröve litt forskjellig å se hva som blir best..

Skrevet

Bunad.

Da vi bestemte oss for å gifte oss fôr han av gårde til Heimen Husflid og bestilte bunad, og nå går han og teller dagene til den kommer.

Han er minst like opptatt av antrekket sitt som jeg av min kjole, det er nesten litt rørende. Det har også slått godt an hos familien, en gammel tante strikker strømper, svigermor har funnet fram noen gamle hosebånd, svigerfar kom med en sølvbeslått kniv han fikk til 50-årsdagen etc. Jeg syns det er veldig koselig at det er litt oppstuss og sånt om hans antrekk også, og ikke bare kjolen. Selv skal jeg ikke ha bunad, men en litt rustikk kjole, og ungene skal ha bunader, så det passer veldig fint.

Skrevet

min kommende mann skal ha sjaket og min lille sønn på 8mnd da skal ha smoking

Skrevet

sambo skal ha smalstripete sort dress, som er fasong sydd. hvit skjorte og silkeslips. han blir kjempe stilig:-)

Skrevet

Mon80 jeg må bare spørre; er din kommende mann politimann? du skjønner min har såååå lyst til å ha på seg sånn militær dress fra garden... jeg synes at dette er litt rart siden han ikke lenger er i garden eller i militæret lenger! hva syns dere damer, er et rart?

Skrevet

sjakett, men hvis han ikke blir fin med det så får vi finne noe annet

Skrevet

mon80-Å det hørtes stilig ut (-:

Her tror jeg de blir sjakett, men er ikke helt sikker. Det kommer ann på om han kler det eller ikke. Syns det er mange stilige dresser med litt farga skjorter og sløyfer også. ( de som er beregna på bryllup og slikt)

Skrevet

Ja, han jobber som politimann.. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si jeg, mener kanskje at man bør jobbe med det om man skal bruke uniformen? Synes du det er greit da?

Skrevet

Er godt gift nå men vi hadde bunad begge to - se bilder på www.noralill.piczo.com

Skrevet

Guttene mine(mannen+sønnen min), skal ha på seg lik sjakett. Det blir stilig det!

Skrevet

Det er på ingen måte fritt fram å bruke uniformer her i landet! For å bruke hærens, luftforsvarets eller marinens uniform må du være offiser i de respektive forsvarsgrenene. For å bruke politiets uniform må du være politi. Men kan ikke løpe rundt og utgi seg for å være offiser eller politi når man ikke er det!

Skrevet

Sambo skal ha på seg sjakett og lillegutt på 10mnd skal ha på seg festdrakt

Skrevet

matine

Hvis typen din har vært offiser har han lov til å bruke uniformen sin. Men hvis han bare var soldat, tror jeg ikke han kan bruke den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...