Gå til innhold

ang.prisendring på majorstuaklinikken


scania!2åring og lastebilspire

Anbefalte innlegg

jeg ringte og hun sa at dem som hadde fått oppgitt gammel pris(1000kr) når de bestilte time, skulle ikke betale ny pris,så det er ingen grunn til å avbestille time om du har bestilt før prisendringene:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

eh..tenkte jeg skulle bestille denne uken jeg da. Synd jeg ikke gjorde det forrig uke:/ Ja for jeg regner med at den ikke har gått ned..hehe. Hva har den økt til??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har visst økt til 1500,- sa de inne på skravlesiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syyykt irriterende at jeg ikke bestilte i forrige uke da!!! Økning på 50% synes jeg nå var ganske drøyt da men!!!!!!!!!

 

Noe så ergelig. Tenkte jeg skulle vente til etter ul i går jeg da. møkk ass, meg og min flaks liksom. Syntes liksom 1000,- var dyrt jeg da. Koster jo bare 500,- på Kjeller med vanlig ul:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,det var en altfor stor endring etter min mening,men det er som andre her sier,de ser at det blir mer og mer etterspurt og vet at folk er villige til å betale.

synes i utgangspunktet 1000 var litt mye jeg,i alle fall med vår økonomi,og jeg hadde ikke betalt 1500,ble i overkant etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oy det var stor forandring!! Ta turen til nøtterøy istede! 650 kr bare der. Og kjempeflinke er de også! Var der i dag, kan anbefales! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bestilte forrige uke og fikk da beskjed at det nå koster 1500 så de hadde allerede satt opp prisen da.. visstnok pga ny og enda bedre maskin. Kan sikkert bli kjempebra hvis babyen ligger riktig vei, men vår lå bare i profil og med hender og føtter foran ansiktet, så det var ikke så mye vi fikk sett dessverre... men nå har vi prøvd, kommer ikke til å gå hvis det skulle komme et barn til senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blev jeg forvirret....

 

Jeg bestilte i forrige uke og fikk opplyst om 1200 kr. Voldsom økning hvis det skal være 1500..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

detta var rart,men jeg ringte som sagt i går og da sa de at det hadde steget fra 1000 til 1500

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestillte 3d ultralyd time på majorstuaklinikken for snart 2 mnd siden....skal ikke dit før 9 juni, men siden jeg bestillte før prisen ble satt opp betaler jeg 1000 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her brummeline:-)ble vel dyrt nå synes jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi reiser til nøtterøy hvor vi betaler 650 for samme tjeneste :) Vi lager en liten tønsbergtur ut av det !

 

Skal ikke før 21 juni, så da er det jo fint å kjøre nedover å se også !

 

GLEDER MEG !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...