Gå til innhold

ang.prisendring på majorstuaklinikken

Anbefalte innlegg

jeg ringte og hun sa at dem som hadde fått oppgitt gammel pris(1000kr) når de bestilte time, skulle ikke betale ny pris,så det er ingen grunn til å avbestille time om du har bestilt før prisendringene:-)

Fortsetter under...

syyykt irriterende at jeg ikke bestilte i forrige uke da!!! Økning på 50% synes jeg nå var ganske drøyt da men!!!!!!!!!

Noe så ergelig. Tenkte jeg skulle vente til etter ul i går jeg da. møkk ass, meg og min flaks liksom. Syntes liksom 1000,- var dyrt jeg da. Koster jo bare 500,- på Kjeller med vanlig ul:(

ja,det var en altfor stor endring etter min mening,men det er som andre her sier,de ser at det blir mer og mer etterspurt og vet at folk er villige til å betale.

synes i utgangspunktet 1000 var litt mye jeg,i alle fall med vår økonomi,og jeg hadde ikke betalt 1500,ble i overkant etter min mening.

Annonse

Jeg bestilte forrige uke og fikk da beskjed at det nå koster 1500 så de hadde allerede satt opp prisen da.. visstnok pga ny og enda bedre maskin. Kan sikkert bli kjempebra hvis babyen ligger riktig vei, men vår lå bare i profil og med hender og føtter foran ansiktet, så det var ikke så mye vi fikk sett dessverre... men nå har vi prøvd, kommer ikke til å gå hvis det skulle komme et barn til senere.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...