Gå til innhold

Imorgen skal jeg på ultralyd...


Elle Vilde

Anbefalte innlegg

... og jeg er så utrolig spent... Gleder meg masse! Håper vi får vite om det blir jente eller gutt - og så håper jeg terminen kanskje er bittelitt tidligere enn mensterminen... Jo lengre jeg har kommet, jo bedre... - Også synes jeg at jeg har så stor mage, så det blir egentlig deilig å få klarlagt helt sikkert at det bare er en der inne (eller evt. at det er mer enn en da... men kan jo ikke tro det...)

 

ÅÅååå, jeg gleder meg sånn!!! Hvordan skal jeg klare å vente HELT til imorgen... Tror ikke jeg får sove noe særlig i natt... Tenk, jeg skal snart få se babyen min!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til!! Fortell oss hvordan det gikk etterpå.

 

Ul er helt fantastisk. Den siste vi tok i uke 20+5 kan ikke beskrives. Hvor langt er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorgen er jeg 17+6. Er så utrolig spent!!! Synes ikke timene går fort nok. Den dagen her kan egentlig bare forsvinne nå med en gang. Jeg vil at det skal bli torsdag med en gang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpper opp og ned for deg! Vet så inderlig hvor mye du gleder deg! Vi skal på fredag:)

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til .)

 

Jeg skal også på UL i morgen, er bare NESTEN 14 uker på vei - klarer ikke vente lenger..... Håper også at vi klarer å se kjønn og at alt er i orden med den lille :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...