Gå til innhold

Rier etter sex


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde rier etter en hyrdes stund i går, lurer på om noen vet om dette kan tyde på at jeg er moden, siden det var rier og ikke kynnere mener jeg?? Har født før, så vet godt forskjellen, og disse var vonde, som rier... Har ikke hatt annet enn lette sammentrekkninger dvs kynnere etter sex tidligere, og dette var ingen spesiell heftig sex, hadde ikke orgasme en gang :) Så ble veldig overrasket over at jeg fikk rier etter en nokså rolig kosestund... Noen som vet??

 

Her er jeg anonym altså, deler mye med dere jenter, men det får da være måte da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det betyr vel at det nærmer seg iallefall! Forrige gang hadde jeg også kun kynnere etter sex. Hadde en helt natt med regelmessige rier 4 dager før fødselen startet på ordentlig, men kan ikke huske at de startet etter sex.

 

I følge min jordmor så er det orgasmen som kan trigge riene dersom man forøvrig er moden, så du får fortsette med sex da, og huske orgasmene så kanskje du kan få rier igjen! Hvor lenge har du til termin da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal kreve min plikt i kveld :). Har termin 23 april, så det er jo nokså lenge til enda, men er jo tross alt innenfor terminen mtp tre uker før og to etter.. Tipper du får lenge før meg, har gått over begge gangene tidligere, men har til gjengjeld hatt mye kynnere dette svangerskapet, og jordmor mener jeg kommer til å gå over... Hodet festet seg for to uker siden, selv om det ikke trenger å ha noe å si.. Men vi får se da :). Enn du da, noen tegn til at det nærmer seg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får "rier" etter sex.... Med 6 minutters mellomrom i 10-12 timer etterpå ! Men ingenting skjer,de bare kommer hvert 6. minutt,så dabber de av da etter ett halvt døgn med kjempevondt. Jeg har også født før,så jeg vet hva rier er.....dumme dumme kropp som lurer meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...