Gå til innhold

kan jeg ta med min 4 måneder gamle babye på fjellet i påsken??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hytta har ikke vann eller strøm, det er 5 timers kjøring, ligger høyt på fjellet, så sola er vel sikkert sterkere,

også slitsom med flaske mating på tur!

og svigers er der,hehe

 

samboeren min vil ha meg med, men jeg vet ikke om jeg vil, han er så liten føler jeg, noen med erfaringer???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde med min datter på hyttetur da hun var 6 uker. Turen tok 2,5-3 timer. Hun har både bag og bilstol i bilen, og på turen valgte vi å bruke bare bagen. Da ligger hun jo å sover. Men vi har vann og strøm på hytten da. Men jeg regner med at dere har gass? Vann kan du jo ta med hjemmefra. Du trenger jo ikke å ha babyen din ute når det er skarpt lys. Ellers så finnes det bra solbriller til babyer. Håper dette gjorde deg noe klokere.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha med minsten på nesten 4 mnd på fjellet i påsken..Det er heller ikke vann og støm der(Heldigvis ikke sv.foreldre heller)Ha med en termos så har du varmt vann på den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer vel litt an på hva du/dere er innstilt på. Det går sikkert fint, men med 5 timers kjøring og uten strøm og vann er det sikkert litt mere pes. Hvis begge har kjempelyst så tar en jo glatt de utfordringene det er, men hvis du føler at du ikke har lyst så blir det kanskje mere pes enn hygge? Synes du skal gjøre det du føler for, og ikke la deg press oppover hvis det er mot din vilje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi skal også på fjellet med snuppa på 5mnd kun mme......

har verken vann eller strøm (heller ikke sv.foreldre, hehe).... ;oD

 

jeg kommer til å koke opp vann, ha det over i en ren termos så har vi varmt vann hele tiden.... og så ha avkjølt koktvann på ei imsdal flaske i tillfelle..... ;o)

 

kjøper med 2 små fat/boller, den ene til vask nedentil og den andre ansikt/hender.......

og kanskje ei til til å vaske flaskene i!

solbriller får du kjøpt på apotek og andre butikker! anbefaler da disse baby-banz brillene med strikk!

 

god påske og god tur!!!! ;o))

kose dere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GLEDER MEG SÅ!!!

 

Vi skal nemlig på hytta med vår sønn på 3 mnd. D skal bli såååå kos. Men så elsker jeg slike turer da.

Vi har heller ikke vann eller strøm, men nå gir jeg kun mm så da blir jo ting litt enklere.

 

Skal ha med pumpa for han tar fint flaske - skal kanskje ta mitt første rødvins glass etter fødselen i påska. Skal ikke bli dumt det heller...

 

GOD PÅSKE! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...