Gå til innhold

Noen som er like sløve som meg?


hadabeautifulbabyboy;)

Anbefalte innlegg

TErmin 6. mai, men nå siste uka har jeg vært så uendelig trøtt... Står opp rundt 9, oppe noen timer og sover ett par timer på dagen... Føler meg så forferdelig lat å sløv... Tilbringer alt for mye tid i senga med da vinci koden og Jon Blund...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg er like sløv som deg. Har termin 5. mai. Og jeg har vært sånn i et par uker allerede, men hadde veldig lav blodprosent. Prøver å stå opp sammen m sambo for å spise frokost sånn i 7-tiden. Da er jeg stort sett ganske våken, men etter noen timer er jeg bare nødt til å sove litt igjen. Nå holder det med en formiddagslur, de to siste ukene har jeg sovet både formiddag og ettermiddag. Blodprosenten er på vei opp og det hjelper litt. Følte meg temmelig udugelig, men nå har jeg slått meg til ro med det, og da er det litt lettere å takle, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Har samme termin som deg, men jeg synes at energinivået har steget de siste dagene.... Er ikke så trøtt som jeg var for noen uker siden. Veldig deilig egentlig. Jobber 50% og har 1 uke igjen til permisjon, og jeg gleder meg veldig til å bare være hjemme. Kanskje jeg blir sløvere da? :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...