Gå til innhold

Mai: Neste måned blir vi mamma.... :0)


Gjest

Anbefalte innlegg

Helt utrolig å tenke på...syntes denne tiden har gått så vanvittig fort...nedtellingen har virkelig startet...tenk at vi snart er mamma...

 

Ønsker alle maidamer lykke til både med fødsel og de små...kose oss masse i den kommende tiden :0)

 

stor klem

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja tenk hæ en måned unna,jeg mamma liksom er jo helt undelig=)

 

Ønsker også alle lykke til med fødsel og fremtiden=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia cathy:)

 

ja, tia går utrolig fort. Syns ikke det er lenge siden vi drømte om å bli gravid......

Og her sitter vi begge høygravide!

Håper virkelig at denne bebisen kommer ut snart. er så spent på hvem som romesterer i magen min?

Ha en super dag.

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, tenk det!! Det hørtes plutselig veldig snart ut!! Begynne å gjøre klar ting snart kanskje....??? (termin 20 mai..)

Men SÅÅÅ kjekt det blir!!! Gleder oss vel alle??

 

Lykke til! :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja...tenk da!! Skrev akkurat et innlegg om det på Skravlesiden....føles nesten uvirkelig...vi er heldige:-)

Masse lykke til videre til deg også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er gått fort, jeg har termin 12 mai. og begynner å føle meg klsr. har bare litt igjen og ordne. oxo driver vi og pusser opp romet hams nå.. ja der sa jeg det, vi får en liten gutt det skal bli moro... Gleder oss masse nå, blir kjempe spennende assa.. klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg fant ut at jeg var gravid synes jeg det var en evighet til jeg skulle bli mamma, 9 måneder er jo kjempe lenge. men i morgen er jeg høygravid og det er ikke lenge til fødsel.. tiden har gått kjempe fort. gleder meg så mye til å bli mamma, klarer nesten ikke vente.

 

Klem til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenk det.. Neste mnd er vi virkelig mammaer. Syntes tiden har gått så utrolig fort! Storkoser meg med å gå gravid & nyter hver eneste dag :o) Gleder meg masse til å møte babyen i magen nå.. Tenk! Min kjære og jeg skal bli foreldre *drømme* Livet er herlig dere! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 50 dager igjen i dag....gru gru. Har gjort det før så jeg må si jeg gleder meg veldig til resultatet, men gruer meg som en hund til selve fødselen...

Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neste måned, eller denne måneden!!!

Iallefall for oss som har termin første uka i mai, er det like stor sannsynlighet for april-baby :)

 

Morro, men det er nå det går opp for de fleste at det faktisk nærmer seg, og at ting bør komme litt i orden.. hehe

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...