Gå til innhold

Kan bare ikke komme meg fort nok hjem fra jobb idag


hamster1, nydelig jente 28.10

Anbefalte innlegg

Er såååååå spent. Babywatcheren min er KOMMET!!!!! Henter den på posten etter jobb idag. TENK om jeg hører hjerte?!!??!?!? MEN jeg vet også at det er fullt mulig at jeg IKKE gjør det....

Hjelp, nå ble jeg helt satt ut her :-))))))

 

*gulp*

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Hei!

Ja det hørdes spenende ut, hvor fikk du kjøpt den og hvor mye kostet den?

Også vill jeg ønske deg masse lykke til i morgen på ul, krysser armer og bein og satser på at det går bra i morgen og den lille i magen har vokst som bare det.

Klem

Lenke til kommentar

Hei :-)

 

Bestilt på nettet på http://www.babywatcher.no

Det er en nettbutikk. Kostet 1099,- inkl. utltralyd gelè.

Nå drar jeg fra jobb, og skal hente den...

Men KAN høre noe alt nå er 11+3 eller 11+4 idag. Men er klar over at om jeg ikke hører noe så er det ikke ensbetydende med at noe er galt heller.. Men huff..... Hva jeg utsetter meg selv for ;-)

 

*skrekkblandet fryd*

 

Klen

Lenke til kommentar

Det var ikke den pakken :-((((( Hadde helt glemt at jeg hadde besilt hårprodukter, og det var det som kom....

Lenke til kommentar

Uff da!!! hehe.. Håper det er greit at ler litt.. bare litt.. Det var bare så tragikomisk, for du var så glad!!!! uffamei... også nå så skuffet... Men da er det større sjanse for å høre noe når du endelig får den da!! :-)))

Lenke til kommentar

He he.. ;-) ja det er ok å le, jeg har ledd litt selv også. Tenk å gå så fra konseptene for et par flasker med shampoo... :-(((( he he.. hufff...

 

Ville iallfall ønske deg massevis av lykke til imorgen, krysser alt jeg har, og dette går nok bra skal du se :-)

 

Klem

Lenke til kommentar

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...