Gå til innhold

Noen som har bestilt Teutonia på nett?


barbamamma79 - venter nr 4

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bestilte Mistral 06 fra www.pingpong-online.com i forrige uke... Fikk beskjed om at det tar 4-6 uker før jeg har den her, så regner med i slutten av april ca:-) Veldig hyggelige der, betaler 5500,- for vogn, mykbag, myggnett, regntrekk (ikke den presenningen men det nye trekket), solskjerm og frakt og norsk moms... Denne siden er den mest pålitelige har jeg hørt, så gleder meg til å få vogna mi:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også bestilt fra Pingpong, en Spirit S3 med sommerpose, liggeforlenger, solskjerm, myggnett, det nye regntrekket, vindtrekk og håndbremse. Betaler totalt ca 5500 for det.

 

Vognen kom idag :D, var kjempefin, men myggnett og solskjerm manglet, går utifra at de var tom på lager og at det blir ettersendt. Fikk beskjed om 4-6 ukers leveringstid, det tok 9 1/2 uke. Har hørt at folk stort sett må vente så lenge på varene fra Pingpong for tiden, det er nok ikke fordi de er treige, men fordi varene må bestilles fra Teutoniafabrikken. Posten tok også lang tid, 15 dager.

 

Mener at Pingpong er seriøs, men leveringstidene må du ta med en klype salt. Når det gjelder reklamasjon har folk ulik erfaring, noen får det ordnet sporenstreks, andre må ringe igjen og igjen i månedsvis før det skjer noe.

 

Jeg valgte å bestille fra Pingpong istedenfor www.mypram.com fordi de har lavest frakt (25 Euro)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir Teutonia på meg, og ser at det lønner seg å bestille. Takk for informative svar. Tenker jeg bestiller fra pingpong jeg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...