Gå til innhold

Ninni34!


Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥

Anbefalte innlegg

Heisann og tusen takk for hyggelig svar under innlegget mitt =) Selvsagt husker jeg deg - du var ikke mindre flink du til å komme med oppmuntrende og positive ord til meg og mange andre osm hadde det vondt og vanskelig!

 

Har fulgt med dere her inne - er jo deg og noen andre kjente nick som jeg husker godt og er veldig spent på - og ønsker så veldig at skal komme dere over til 1. trimester snart!!! Det fortjener dere virkelig!

 

Jeg hadde jo MAèn i august, og ble ikke gravid før i desember - det er jo 3,5 måned det - så det er nok ikke lenge før, så sitter spiren hos deg å. Det er klart - du var jo kommet en del lengre enn meg, og det kan jo, som du sier, gjøre syklusen litt mer ustabil i litt lengre tid.

 

Uansett - masse lykke til ønskes du - skal se det spirer nå som våren kommer til syne =)

 

Klemmer,

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Hei, hei igjen..

Må smile litt, blir alltid så glad når jeg ser mitt nick øverst i en tråd... Det er så koselig.

 

Ja, håper virkelig at jeg kan komme over på 1.trimester snart. Er jo 5 måneder siden jeg mistet nå, så jeg kjenner at jeg er litt utålmodig samtidig som jeg mister litt troen på at det skal skje... Alle de jeg gikk gravide sammen med, føder jo for tiden.. Og jeg vil jo også så gjerne ha et lite nurk. Takk lov for de to skjønne barna jeg allerede har!

 

Men, takk for gode tanker / ønsker. Kanskje det hjelper :o)

 

Klemmer tilbake

 

 

 

Lenke til kommentar

Ooops, så det er blitt Ninni35 nå ja =) Har ikke jeg fått med meg vettu!

 

Glemte helt å ønske deg en fin dag i morgen - selv om det ikke er noe greit i seg selv med slike dager. Skulle helst unngått dem, ja - men hva kan man gjøre med det?

 

Sender en god klem og masse babystøv til deg =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...