Gå til innhold

Treff idag på Will's... Jippi ;)


Babyonboard ;-)

Anbefalte innlegg

Gleder meg så til å se dere igjen!!! Har savnet dere :)

 

Attpåklatten storkoser seg med sin Hanna! Og sier det bare er å glede seg... ;)

 

 

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Takk for hyggelig treff nå i ettermiddag!!!! Kjempekoselig å se dere alle - synd at tiden går så alt for fort.

 

Har lagt inn nytt til torsdag 20. april på Le Cafe Francais kl. 16:00. Håper å se alle igjen der! Og kanskje noen nye som vil stille også?!

 

La samtidig inn neste formiddagstreff for Asker, Bærum og Røyken den 21. april kl 12:00 på Intermezzo, Asker.

 

Skjønner jeg får det travelt over påske ;-)

Lenke til kommentar

Dette hadde vært veldig koselig, men jeg føler jeg er litt for kort på vei til at jeg tør å være med riktig enda (4+3 i dag :-))

Men jeg stiller veldig gjerne opp senere hvis dette svangerskapet går veien !

Er innflytter til Oslo og kjenner ikke så veldig mange her, er også mye alene siden mannen min er mye på reise - så jeg vil gjerne treffe flere gravide å dele ventetiden og barseltiden med !

Er dere mange fra Oslo her ?

Lenke til kommentar

Kjenner igjen følelsen av at en ikke helt tørr å være med helt i starten, ja. Hadde det slik selv mht det tom å skrive på BIM ;-)

 

Treffet nå onsdag var derfor det første i Oslo jeg var med på. Men det var bare kjempehyggelig! Mange trivelige damer, med baby både i og utenfor maven. Så det anbefales på det varmeste!

Lenke til kommentar

Hei "ønsker-seg-to -har spire !!"

Vet akkurat hvordan du føler det, gikk sånn i hele høst... Slappet ikke helt av før etter jul :-/

MEN jeg må si en ting; Jeg visste jeg skulle flytte til drøbak sånn ca i mars, var på mitt første treff 26/1 og igjen 31/1, og var bare sååå glad jeg gikk... Verdens koseligste jenter ble jeg kjent med! Og det ble bare sååå mye lettere å flytte hit ned. Har mange venner her allerede men det er spesielt å få nye venner som er i samme situasjon som meg ;)

 

Spesielt siden du er innflytter til Oslo og mye alene... Vi er her og det er mye støtte i oss :)

 

Klem

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...