Gå til innhold

Hjelp, har så vondt nede til høyre i magen.....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er i uke 39 med 3 dager til termin. Det liksom stikker nede til høyre i magen, kan kjennes ut som ligamentsmerter, men det er jo så vondt at jeg ikke klarer å pusete jevnt. Noen som har opplevd lignende? Har vart i ca. 20 min nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hva det er, men har du så vondt at du ikke får puste ville jeg ringt føden, det er derfor de er der, for å hjelpe og svare på spørsmål!

 

Lykke til og fortell hvordan det gikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff nei liker ikke å mase sånn..... Får jo puste da, men det er liksom jeg må puste meg gjennom....får se det an litt, skal snakke med jordmor uansett kl2 så da får jeg høre hva hun sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som det jeg kaller sting, har det mye, men mest når jeg går.. men hør med JM du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt med jordmor, hun trodde at det var et bånd til livmora som hadde strukket seg. Har gitt seg nå, så da var det antagelig det heldigvis. Men har mye kynnere for øyeblikket og litt mensmurringer virker det som. Hadde løs mage i stad og litt brunlig utflod, vet ikke jeg, synes jeg bare leter etter fødselstegn for tiden jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om det kan sammenliknes, jeg, men jeg har hatt smerter på hø side nederst i magen til og fra i hele svangerskapet. Legen vet ikke hva det kommer av. Lurte en tid på om det var blindtarmen, man da hadde jeg vel merket det litt mer tenker jeg. Var en natt jeg hadde så vondt der at jeg ikke greide å røre meg i senga, og faktisk måtte puste meg gjennom smertene, sånn som du sier. Jordmora mi trodde det var tarmen, og at det kommer med økt gassdanning. Ikke vet jeg.

 

Godt du fikk et svar da. Er ikke så langt nede på mkeg at det kan være ligamentsmerter her.

 

Lykke til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...