Gå til innhold

Nå har jeg kjøpt klær i rosa med blonder


Tre gutter, en jente og spire

Anbefalte innlegg

så nå håper jeg virkelig de 99% stemmer. Ellers så kommer gutten vår til å se noe femi ut ;) hihi.

 

Greide ikke vente lengre, så na har jeg kjøpt fire jentebodyer, to luer med blonde og to par sokker med blonde. Går her og svimer og ser for meg hvor søt den lille piken vår skal bli med blondelue... må si jeg koser meg veldig!!

 

Ha en fin dag alle sammen..

Klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaaaaaaa, er det ikke en herlig følelse???

 

Var selv og kjøpte et par rosa bittebittesmå sokker med blondekant og en skjønn rosa body her om dagen - skal vaske det i dag - og gleder meg til å henge det opp på barenrommet som står og venter.

 

Er så gøy å tenke på at det faktisk er (mest sannsynlig da???) ei lita jente inni der - vi har allerede bestemt oss for Emma (tror jeg)! Syns det klinger BRA med Elias! Har dere tenkt på navn? Hva heter guttene deres?

 

Ha en fin dag, Yenni!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det blir Emma, da :) passer godt til Elias ja!

Gleder meg til å vise sambo det jeg har kjøpt, for selv om han later som han ikke bryr seg så mye, ser jeg nok at han smiler ja..

 

Guttene heter Henrik, Victor og Sebastian... synes jentenavn er vanskelig. Siden Sebastian har to navn (sebastian andreas) må nesten lillejenta vår få det også.

Vi synes begge Wilde/Vilde er fint, jeg synes Olivia og Pernille. Men min søster får baby først og har tenk å bruke pernille, så da er jo det utelukket.

Vi får se.. gøy å lete etter et navn da.

 

Vi snakkes.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå kos da:) Det er så maaange søte små plagg å få tak i!

Gleder meg til å begynne innkjøp jeg også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå...fine guttenavn da =) Ogå Pernille hadde jo passa SÅ fint til lillejenta!!! Men du får se først da, hva søstra di får. Jeg syns det er så vanskelig å finne dobbelnavn som klinger ordentlig fint. Sebastian Andreas var skikkelig pent, syns jeg!

 

Vi snakkes da - du med miniprinsesse i magen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frantic

Ja jeg har heller ikke klart å vente! Har to gutter fra før, og har nå på tre UL fått beskjed om at jo dette er nok en jente (var igrunnen lett å se på den siste UL i uke 19, var liksom litt annerledes der nede enn guttene våre var - thjihi.....). Er nå i uke 22, og har allerede handlet inn litt rosa jenteklær - det er jo så mye nydelig!!!!! Har kjøpt to bodyer, to luer, to kjoler og et nydelig sett med bukse, body, sokker og søt omslagsjakke.... så mye søtt til jenter......

 

Kos deg videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi har også handlet de første små lyseblå plaggene:-)en vidunderlig,nesten uvirkelig følelse at om noen måneder skal en liten gutt ta plass i disse ørsmå plaggene..får helt frysninger når jeg tenker på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...