Anonym bruker Skrevet 5. april 2006 #1 Skrevet 5. april 2006 Vi traff hverandre i desember og i januar booket vi bryllupslokale... riktignok til høstbryllup, men ting har likevel gått ganske raskt, spes med tanke på at jeg har barn fra før... Vi ble bare enige om at vi skulle gifte oss over telefon, faktisk, før han helt hadde rukket å flytte inn engang, men jeg er lovet et ordentlig ned på kne-frieri før det blir "offisielt". Jeg vet at han egentlig har lyst til å gjøre det 'ordentlig' og spørre pappa først, men han vet ikke helt hvordan og blir litt sjenert ved tanken. De av dere som har kjærester som gjorde det, hvordan gjorde de det? Særlig han som spurte etter 2 uker!?!
Anonym bruker Skrevet 5. april 2006 #2 Skrevet 5. april 2006 vi spurte ikke om lov vi fortalte at vi skulle gifte oss den og den datoen
Anonym bruker Skrevet 5. april 2006 #3 Skrevet 5. april 2006 Selvfølgelig kan vi bare si det, men det var nå engang ikke det som var spørsmålet. Man kan jo sef. si at det er litt tullete å skulle bli fridd til når vi allerede har booket lokale og vigsler, bestilt antrekk etc, men vi er jo litt sentimentalt anlagt begge to, så vi har ryst på den romantiske stunden... Derfor har også kjæresten min litt lyst til å gjøre det ordentlig-ordentlig og gå til far "først", men motet svikter litt. DERFOR spurte jeg om andres konkrete historier/erfaringer med akkurat det med spørringa, ikke om hvem som har/ikke har gjort...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå