2b&spira Skrevet 5. april 2006 #1 Skrevet 5. april 2006 har funnet en jente som skal synge for min kjære i kirken den store dagen han vet det ikke selv. men hun er veldig ung å trenger en sang som ikke går så mørkt i og med at hun har så lys stemme.. kom med alle forslag dere har som passer..
Stine_ Skrevet 5. april 2006 #2 Skrevet 5. april 2006 hei hei Jeg har også tenkt til å gjøre det samme.. men har ikke funnet noen enda.. Vonda shepard - only wanne be with you.. det er veldig fin. klemmer fra
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 6. april 2006 #4 Skrevet 6. april 2006 Sade med By Your Side. Den er veldig vakker!
noralill Skrevet 6. april 2006 #5 Skrevet 6. april 2006 Mitt hjerte er ditt - er kjempefin. Jeg sang den selv for mannen min i vårt bryllup!
Himmel og hav Skrevet 6. april 2006 #6 Skrevet 6. april 2006 "det vackraste som finns" av Cecilia Vennersten
Gjest Skrevet 9. april 2006 #8 Skrevet 9. april 2006 hva med from this moment med shania twain. Teksten er bare så passende for bryllup...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå