Gå til innhold

Hva ser dere i speilet?


Girlie

Anbefalte innlegg

Jeg ser en som er likbleik med blåe poser under øynene,

Et hår som ikke er noe fint, og uansett hva jeg gjør med det, blir det ikke bra.

Masse kviser, som jeg aldri bruker å ha ellers

Puppene har vokst til noen vanskapte harde, hengende meloner,

og magen ser heller feit ut enn gravid..

 

Jeg gleder meg til jeg får friskere farge i ansiktet og den "lykkelige og glade" gløden som mange gravide har..

Og til at magen er sånn passe gravidstor...

 

Det er rart at inni meg er jeg bare glad og fornøyd med tilværelsen, mens det utenpå ser ut som jeg har det helt forferdelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg ser akkurat det samme som deg.. rart det der=) men det blir vel bedre , la oss håpe vi blir gyllnere i huden, kvisene forsvinner å håret blir tykkere etter hvert. pluss at magen ser gravid ut å ikke bare feit=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kunne ikke vært mer enig!!! 7 uker med kvalme og oppkast gir ikke akkurat den fine gløden som alle snakker om!! Håret blir fett med en gang, de eneste buksene som sitter behagelig over magen er IKKE spesielt flatterende ellers. Synes jeg ser ut som en amerikansk deltaker på Ricki Lake show,som bor i campingvogn!!

Bra hormonene ikke har gjort seg gjeldende enda (NOT)!! Har vel like mye sjarme som en gjennomsnittlig lemen for tiden... Mener å huske at det ikke var sånn sist, kanskje mindre sjarmerende å være gravid for andre gang, eller glemmer vi så fort?!

Dessuten vil jeg ha VÅR, og det snør i Oslo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte akkurat over det i stad da jeg var på do. Må liksom alltid se på magen min før jeg drar den deilig mammabuksa over den igjen =) Det er en skikkelig kul nå, men på sidene bak ved ryggen henger det en liten valk - og jeg hater den. Og med litt for trang BH og mammabukse som går helt opp til ribbeina - blir jo ikke den valken akkurat forminsket! Off - pluss kviser ja - og daut hår. Har heller ingen glød enda - men håper den kommer over påska når det blir sol og varme =)

 

Jaja, vi skal tidsnok stråle og strutte. heldigvis skal vi ikke begynne å kle av oss enda - til bikini altså =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...