Gå til innhold

9 pp da klaffa det:D


♡Linda♡

Anbefalte innlegg

Er så fornøyd, endelig satt den lille spira:) bare smiler om dagen jeg. Testa positivt på mandag. Venta egentlig ikm på lørdag, men hadde bestemt meg for å vente med å teste til mandag. Dette var første måned vi prøvde teorien om sex fra 10 dag i syklusen, og skal si det funka for oss. Sympt mine: tisse...tisse...tisse... og tisse hehe. trodde nesten jeg hadde uvi, men det svei jo ikke.. rar, stikkende (lignende menssmerter) men de kom en uke for tidlig. pleier å få vondt på dagen jeg får mensen. Åsså er jeg forferdelig trøtt, kunne sovet hele tiden.

 

Håper spiren sitter snart hos dere andre også, sender MASSE babystøv******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

 

Sees snart på 1. trimester;)

 

STOR klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så hjertelig med spiren. Kos deg masse med svangerskapet..

 

Klem :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med spiren !!

Kos deg masse og ta godt vare på den !

 

Suger til meg babystøv !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til deg!!!

Utrolig spennende det du skriver om symptomene dine, har akkurat det samme selv... Ikm om noen dager, så detblir spennende å se om teorien om sex fra dag 10 går i boks for oss også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer! Kjenner en ekstra glede når det er noen som har prøvd ganske lenge som får det til. Jeg har er nemlig i min 7 pp, og kjenner at troen på at det skal skje er veldig varierende.

 

Lykke, lykke til med svangerskapet!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer kjempemasse:o)Suger til meg litt babystøv til denne pp,skal åsså prøve den teorien om sex annenhverdag fra dag 10 denne gangen.Lykke til vidre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

GRATULERE SÅ KJEMPE MASSE!!!!=)))))

 

håper jeg blir like heldig som deg, er i 9pp nå så håper det blir posetiv test på meg i påsken...

 

prøver metoden med sex fra dag 10 vi også for første gang denne måneden:)))

lykke til videre da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere da! Så flott at oppskirfta funka :-) Suuuuger til meg masse babystøv...

 

Stooor klem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gratulerer:-)

 

Klarte dere å ha sex annenhver dag fra dag 10? Hadde dere det hver gang dere skulle?

Bare lurer for vi begynte med det denne pp, men har ikke helt klart å følge den korrekt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle koslige gratulasjoner:-)

 

Vi hadde sex på dag 10-12-14 og 17. Blei litt rart i helga da han skulle på tur, men gjorde det beste ut av det.Lå med rompa på pute, og hadde soldatene i meg hele natta enda så sinnsykt tisse jeg måtte. Slappet nok litt mer av også denne pp. Har vært kjempe negativ og trodde virkelig ikke det ville funke selv om vi aldri hadde prøvd så hardt før.... hehe. rart det der. Men den satt likevel. Så vær negativ... hehe, neida. Men tror nok jeg har stressa med dette veldig tidligere. Ihvertfall når det nærmer seg mensen, og det gjorde jeg vel nå å... kjempe spent, og like skuffa hver gang. Og nå tror jeg det ikke...hehe.

Håper ihvertfall alt går bra for oss, lille spira og meg...

Har bare lyst til å skrike det ut til alle......

Klems til alle prøvere, håper vi sees snart på 1.tri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse, det var fortjent etter så lene prøving! Ønsker dere lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...