Gå til innhold

sint og utålmodig ved puppen! (samme som småtroll 0-1år)


mikkelsinmamma

Anbefalte innlegg

Gutten min på 3,5 mnd har vært veldig gla i pupp, men har de siste ukene blitt veldig utålmodig, begynner etter kort tids spising å slite i puppen, slippe taket og skrike iltert. Det er melk i puppen, og han er åpenbart ikke mett,- har prøvd mme etterpå og da drakk han raskt over 100ml. Dette er verst om ettermiddagen/kveldstid. Nettene er blitt pyton,- fra å sove godt med 2 måltider mellom 20-06, er han nå ofte våken, men ofte for trøtt likevel til å spise ordentlig.. Sliter veldig med dette, særlig da jeg konstant lurer om han får nok mat!! Skal ta en ekstratur på HS for veiing snart.. Gode råd mottas med takk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde samme problem når poden var ca 3.5 mnd. Før det måtte jeg gi mye flaske på grunn av ammetrøbbel. Da jeg begynte å gi mer og mer pupp igjen så begynte problemene slik du beskriver over. Trøbbelet her bunnet nok i at melka ikke kom fort nok for henne og hun ble illsint av den grunn (melka flyter jo fortere fra flaska og dette var hun vant til). Du skriver at det er værst om ettermiddag/kveld, og det er jo på denne tiden man har mindre melk. Problemet kan være for lite melk eller det at den ikke kommer fort nok. Tøft når det stod på som værst men det gikk over etter noen uker. Jeg så ikke noen annen råd enn å gi flaske på kvelden når hun var slik, sånn at hun hadde noe å sove på. Erfarte også at det fungerte best å gi henne mat når hun var trøtt (jeg vekte henne for å gi mat, da var hun så i ørska at hun innimellom glemte å bli så sint)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...