Gå til innhold

Hei alle pappaer/blivende sådanne!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en fullstendig bilgal samboer, som fyller 30 år rett rundt da vi skal ha babyen vår.. Er redd for at han blir litt nedprioritert da, og har lyst til å finne på noe spesielt for ham...

Vet at hans største drøm er å sitte på med en skikkelig rallybil, med noen som kan kjøre.. gjerne på en trening eller noe...

Er det noen som kjenner noen, som kjenner noen.... osv som kunne vite noe om mulighetene for dette??

Han kjører selv på Gatebiltreff o.l. og har en dritrå liten mini, men skulle gjerne oppfylt denne rallydrømmen også....

All hjelp mottas med stor takk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette hørtes kjent ut, ja.. For en god idé! Hvis du finner ut noe, så må du gi beskjed, for jeg tror min samboer hadde blitt henrykt over noe slikt! =)

Skrevet

Hei!

Jeg har tenkt på noe lignende til min samboer... Sjekk www.utdrikningslag.no. Der er det link til et sted (i nærheten av Hønefoss, tror jeg) hvor man kan være kartleser i en rallybil. Husker ikke helt hvor jeg fant det, du får klikke litt rundt... :)

• 3 uker senere...
Skrevet

I bladet autofil kan man man skrive inn å ønske seg forskjellige "opplevelser" med bil. Send et tårevått brev om hvorfor akkurat din samboer fortjener dette, så kanskje han blir trukket ut!! Da ordner de alt, men han må finne seg i en liten reportasje i bladet da :o))

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei hei...

Du kan jo sjekke ut denne linken. Rudskogen vet jeg har endel sånne her ting... Det er om du bor i Oslo da..:)

http://www.rudskogen.no/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...