Gå til innhold

3d ultralyd...?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

vet ikke helt om jeg har lyst, men...

 

*hvor i oslo kan man ta det?

*hva koster det?

*er det lang ventetid på å få time?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HÆÆÆ? jeg som akkurat hadde tenkt å finne tlf.nr dit og bestille time... :/

 

Men har du hørt om noen i Asker som tar 3D ul el??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring volvat i oslo ! Snakket akkurat med de, de tar 855 kr ! Jeg skal ringe imorgen, pga. at hun som kan mest om 3D ikke var der idag, så de anbefalte å ringe imorgen :)

 

www.volvat.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk takk:) Da tror jeg nok at jeg venter.. Kan ikke være SÅÅ stor forskjell på kvaliteten så det må være sånne prisforskjeller... :/

 

Hmfr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det så billig for 3d på volvat? var på vanlig ultralyd der i uke 13, og betalte 825kr... og innvendig ultralyd kostet over 1000... hvis det ikke koster mer enn det er det jo ikke noe problem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det blitt så dyrt?da jeg ringte for et par uker siden sa de 1000,godt at jeg så dette ellers hadde vi fått et stygt sjokk når vi hadde vært der og skulle betale!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! har foreløpig fått termin den 27 juli og jm mente det var en gutt på den forrige ul'n jeg og samboeren var på, men det var likevel ikke helt sikkert i og med at barnet lå sånn til at vi ikke kunne se "alt" der nede..! jeg og kjæresten vil så veldig gjerne på 3d-Ul og da jeg fikk vite i dag at ei venninne hadde vært på 3d-Ul ville jo jeg også! hun sa imidlertidig at hun hadde fått det gratis ved UNN i Tromsø, og da lurte jeg selvfølgelig på om det var noen her inne som kanskje kunne svare meg på om de vet om Ullevål sykehus tar 3d-Ul gratis? eller hvor det er billigst å gå?

 

-ung jente-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...